۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۱
کد خبر: 83343989
T T
۰ نفر
معاون استاندار یزد: امور عمرانی مهریز با لحاظ کردن طرح جامع شهری انجام شود

یزد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: تمام فعالیت های عمرانی در شهر مهریز باید طبق مقررات و در نظر گرفتن قانون شهرسازی با لحاظ کردن طرح جامع و تفصیلی این شهر انجام شود.

محسن صادقیان روز شنبه در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان، فرماندار و شهردار مهریز برگزار شد افزود: در طرح جامع و تفصیلی شهر تمام فعالیت‌های مورد نیاز عمرانی مردم و دستگاه ها بعد از بررسی دقیق مشخص شده و باید با رعایت قوانین توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی مدنظر قرار گیرد.


وی ادامه داد: طرح جامع و طرح تفصیلی ۲ طرح مهم در برنامه ریزی و مدیریت شهری است که در آن نحوه استفاده از اراضی و منطقه بندی مربوط به حوزه‌های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری و کشاورزی و تاسیسات و تجهیزات و تسهیلات عمومی مناطق نوسازی، به سازی و اولویت‌های مربوط به آنها تعیین شده است.


این مسئول اظهار داشت: تمام فعالیت‌های عمران شهری باید در قالب طرح جامع و تفصیلی و همراهی مردم و بخش های اجرایی برای رفاه و آسایش مردم و ارائه بهتر و بیشتر خدمات انجام شود.


صادقیان از پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر مهریز به خاطر تصویب این ۲ طرح راهبردی در منطقه تشکر و ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه ها و مردم برنامه ها بنحو مناسب اجرایی شود.


همچنین فرماندار مهریز گفت: طرح تفصیلی در اصل نقشه توسعه ای است که وضعیت برنامه های کلان مناطق را تعیین می کند و به مسئولان نحوه برنامه ریزی شهری را نشان می دهد.


رضا زارع زاده زاده مهریزی افزود: هدف این طرح مهم ارائه بهتر خدمات به مردم و رسیدگی به مطالبات قانونی عموم شهروندان در بخش های فرهنگی و عمرانی و ساخت و سازهای مجاز است.


از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز، ۷۰ درصد در شهر زندگی می کنند و مرکز آن در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha