۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83336713
T T
۰ نفر

رویکرد شورای شهر همدان توسعه کیفی ورزش محلات است

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۰۵
کد خبر: 83336713
رویکرد شورای شهر همدان توسعه کیفی ورزش محلات است

همدان- ایرنا- نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: رویکرد شورای پنجم توسعه کیفی و استانداردسازی ورزش محلات به ویژه در حاشیه شهر است.

حمید بادامی نجات روز شنبه در بازدید از زمین های ورزش محلات حاشیه شهر همدان اظهار داشت: توسعه ورزش در محلات مختلف شهر همدان از توجه ویژه ای در بین اعضای شورای اسلامی شهر همدان برخوردار است و ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت ها را مدنظر قرار داده ایم.


وی با تاکید بر لزوم توجه به زیرساخت های ورزش محلات به ویژه بهسازی زمین های فوتبال بیان کرد: هم اکنون زمین چمن منطقه دیزج نیاز به ترمیم و بهسازی دارد که دستور لازم جهت رفع نواقص آن صورت گرفت.


بادامی نجات خاطرنشان کرد: فوتبال یکی از رشته های محبوب در حاشیه شهر همدان است و خوشحالیم که شاهد تشکیل تیم ها در رده های سنی مختلف در بین محلات هستیم.


نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: ورزش محلات همدان از جایگاه بسیار ویژه در سطح کشور برخوردار است و خادمان ورزش محلات داوطلبانه به توسعه رشته های پرطرفدار نظیر فوتبال تلاش می کنند.


وی خاطرنشان کرد: شورای پنجم خدمت به مردم را تنها رویکرد خود می داند و ترویج ورزش یکی از مهمترین برنامه ها در راستای سالم سازی و ارتقا سطح سلامت شهروندان به خصوص حاشیه شهر به شمار می رود.


عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در این بازدید گفت: ترویج ورزش در ابعاد همگانی و عمومی در بین خانواده های همدانی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های شورا و مدیریت شهری است و بر همین اساس از برگزاری مسابقاتی که مخاطبان پرشماری دارد، استقبال می کنیم.


اکبر کاووسی امید افزود: ورزش کم هزینه ترین راه برای ارتقا سطح سلامت و نشاط اجتماعی است و شورای شهر توجه جدی به این بخش دارد.


وی بیان کرد: توجه جدی به توسعه ورزش در محلات حاشیه شهر داریم و برهمین اساس همراه با اعضای شورا از نزدیک با حضور در زمین ها، نسبت به پیگیری و تحقق خواسته ورزشکاران اقدام می کنیم.


در این بازدید مقرر شد وضعیت زمین چمن منطقه دیزج همدان اصلاح و نواقص آن برطرف شود.


هم اینک چهار هزار ورزشکار در ورزش محلات همدان فعالیت دارند.


۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha