۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 83335034
T T
۱ نفر
فرماندار رامهرمز: حضور حماسی مردم در راهپیمایی قدس دشمنان را مایوس کرد

اهواز- ایرنا- فرماندار شهرستان رامهرمز گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث یاس و ناامیدی دشمنان شد.

موسی ممبینی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مردم رامهرمز مانند دیگر امت مسلمان برای حمایت از پاره تن اسلام به خیابان‌ها آمدند تا انزجار خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها اعلام کنند.


وی با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و نماد حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کردند، ادامه داد: نفرت و انزجار از صهیونیست‌ها و استکبار جهانی، پیام روز قدس به جهانیان است و همانطور که انظار می‌رفت در این روز ارزشمند، اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی حضور پرشور و گسترده‌ای دارند.


فرماندار شهرستان رامهرمز تصریح کرد: این حضور حماسی نمایانگر آگاهی و احساس مسئولیت مردم ایران نسبت به برادران و خواهران مظلوم فلسطینی است.


ممبینی با تاکید بر اینکه مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی تا نابودی کامل آن ادامه دارد، افزود: ملت ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته در این روز پیام خود که نفرت از رژیم غاصب و اشغالگر است را به گوش جهانیان رساندند.


راهپیمایی روز جهانی قدس در رامهرمز از میدان شهید ادهم به سمت مصلای جدید اباصالح المهدی (عج) این شهر با حضور پرشور مردم و سردادن شعارهای «پیش به‌سوی قدس»، «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین»، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا برگزار شد.


گفتنی است، روز گذشته فاز اول این مصلا باحضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه اهواز و مردم رامهرمز به همراه اقامه نماز جماعت مغرب و عشا افتتاح شد.


۹۹۳۱/‏۳۰۲۲

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha