۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱:۱۶
کد خبر: 83333400
T T
۰ نفر

واعظی: سرنوشت قدس را صاحبان اصلی آن خواهند نوشت

۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱:۱۶
کد خبر: 83333400
واعظی: سرنوشت قدس را صاحبان اصلی آن خواهند نوشت

تهران- ایرنا- محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در یادداشتی با تاکید براینکه سرنوشت قدس را صاحبان اصلی آن خواهند نوشت، گفت: فلسطین بی‌تردید روزی از چنگال رژیم غاصب، نژادپرست و جنایتکار اسرائیل آزاد خواهد شد، چرا که دل‌های تمام آزادگان جهان با مردم مظلوم فلسطین است.

واعظی در صفحه اینستاگرام خود افزود: فردا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است. نه معامله موسوم به «معامله قرن»، نه وجه‌المصالحه قرار گرفتن مسئله فلسطین در سرسپردگی برخی سران عرب به خواست غرب و نه تروریسم دولتی رژیم غاصب صهیونیستی، هیچیک سرنوشت قدس شریف را رقم نخواهند زد؛ سرنوشت قدس را صاحبان اصلی آن خواهند نوشت.
وی تاکید کرد: فلسطین بی‌تردید روزی از چنگال رژیم غاصب، نژادپرست و جنایتکار اسرائیل آزاد خواهد شد، چرا که دل‌های تمام آزادگان جهان با مردم مظلوم فلسطین است.
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: روز جمعه در روز جهانی قدس همه با هم و از همه قشر و آحاد ملت، برای دفاع از آرمان فلسطین که آرمان انسانیت است و برای نه گفتن به ظلم و زیاده خواهی محور غربی، عبری، عربی به خیابان‌ها می‌آییم تا نشان دهیم که یاور مظلومان و خصم ظالمان هستیم.
راهپیمایی روز جهانی قدس به ابتکار امام راحل (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.
همه ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان به ویژه ملت عزیز ایران هرساله در دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین، بطور گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.
شبس **۱۹۵۳**۱۶۱۳


سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha