۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1435
کد خبر: 83332276
T T
۰ نفر

10 طرح اقتصادی در روستاهای دشتی در دست اجراست

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83332276
10 طرح اقتصادی در روستاهای دشتی در دست اجراست

بوشهر- ایرنا- فرماندار دشتی استان بوشهر گفت:۱۰ طرح تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی دست اجراست که تا هفته دولت امسال آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز چهارشنبه در جمع مدیران واحدهای تولیدی در دست اجرای روستاهای بخش مرکزی دشتی افزود: این طرح ها در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، خدماتی، صنایع دستی و گردشگری  در دست اجراست و در این ارتباط  ۵۵ میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی و اعتبارات بخش خصوصی هزینه خواهد شد.


وی ادامه داد: یکی از مهمترین ظرفیت‌های اشتغال زایی در روستاهای دشتی توسعه صنایع دستی است و در 2 سال اخیر هنر صنعت عبا بافی با ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای جوانان روستایی در چندین روستای بخش مرکزی راه اندازی شده است که اشتغال زایی بسیار خوبی نیز به همراه داشته است.


وی تاکید کرد:  برنامه دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بازدید مستمر ازطرح های تولیدی است که از تسهیلات اشتغال زایی استفاده کرده و دارای مشکلاتی برای راه اندازی هستند.


نادری ادامه داد: در این بازدیدها ضمن بررسی روند اجرای طرح‌ها مسئولان با مشکلات آشنا و هرچه زودتر نسبت به رفع موانع و سرعت بخشی به اجرای واحد تولیدی اقدام می‌کنند.


شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.


۷۲۰۶/6043

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha