۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۰
کد خبر: 83323951
T T
۰ نفر
مترو: ايستگاه برج ميلاد چندماه ديگر افتتاح مي شود

تهران- ايرنا- مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) گفت: ايستگاه برج ميلاد در خط 7 در مرحله بهره برداري قرار گرفت و در چند ماه آينده اين ايستگاه افتتاح مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي اين شركت، علي امام در بازديد از برخي از ايستگاه هاي خط 7 مترو از جمله ايستگاه‌هاي بسيج و محمديه، آهنگ، شهيد محلاتي، مولوي و برج ميلاد اظهارداشت: در صورت تامين منابع مالي بخش ساختماني و تجهيزات اين ايستگاه‌ها تكميل و براي ماه‌هاي آينده آماده بهره‌برداري خواهد شد.
مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) با اشاره به اينكه زيربناي ايستگاه برج ميلاد بيش از 16 هزار مترمربع و طول سكوي آن 158 متر است بيان كرد: روش اجراي اين پروژه زيرزميني و داراي سه ورودي است.
امام با اشاره به اينكه در بخش شرقي خط 7، ايستگاه‌هاي آهنگ و شهيدمحلاتي بيش از 70 درصد پيشرفت ساختماني و فيزيكي دارد تصريح كرد: ايستگاه‌هاي بسيج و محمديه نيز با پيشرفت ساختماني بيش از 90 درصد از آمادگي لازم براي راه‌اندازي در اولين فرصت برخوردار است.
وي با بيان اين مطلب كه درحال نصب تجهيزات در ايستگاه‌هاي بسيج و محمديه هستيم گفت: تعبيه سامانه هاي سيگنالينگ (سيستم كنترل اتوماتيك قطار)، تهويه، مخابرات و كابل كشي در اين ايستگاه‌ها در حال انجام است.
مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه با تاكيد بر تسريع در روند تكميل ايستگاه‌هايي كه در اولويت نخست بهره‌برداري قرار دارند گفت: بايد هرچه سريعتر كمبودهاي اجراي پروژه برطرف شود و با تسريع در روند كار شاهد افتتاح هرچه سريع تر ايستگاه‌هاي بسيج در بخش شرقي و محمديه واقع در بخش مياني خط 7 مترو تهران براي خدمت رساني به شهروندان باشيم.
خط 7 مترو تهران به‌طول 27 كيلومتر و 22 ايستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختي در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعيتي مانند بزرگراه شهيد آيت‌الله محلاتي، خيابان هاي مولوي، هلال احمر، قزوين، نواب، آزادي، ميدان توحيد، برج و بيمارستان ميلاد و ميدان صنعت به ميدان بوستان در سعادت آباد ختم مي‌شود.
تهرام/7243/ 1008
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه