واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست وپنجم اردیبهشت به تامین ۱۰۰درصدی نیاز مراکز درمانی به فرآورده‌های خونی،آخرین مهلت برای تعویض پلاک‌های مخدوش،تاسیس بیمارستان صحرایی در رفح،۷۰۰هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه،ساخت ۷هزار مدرسه در دولت سیزدهم،اهدای ۸۰هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند،ناگفته‌های دیپلمات ایرانی و روایتی از ملاقات چهره به چهره با زنان زندان بندرعباس پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

ناگفته‌های دیپلمات ایرانی آزاد شده از زندان‌های آلمان و بلژیک/۸ هزار زندانی خارجی در ایران

اسدالله اسدی دیپلمات آزاد شده ایرانی در نشست حقوق بشری ستاد حقوق بشر، بخشی از موارد نقض حقوق بشر که علیه این دیپلمات با وجود برخورداری از مصونیت دیپلماتیک طی پنج سال در زندان‌های آلمان و بلژیک بر او و خانواده وی روا داشته شده بود، را مطرح کرد.

کاظم غریب‌آبادی در نشست حقوق بشری که با حضور اسدالله اسدی دیپلمات آزاد شده ایرانی در ستاد حقوق بشر برگزار شد، افزود: اقدامی که دولت آلمان در دستگیری این دیپلمات ایرانی مرتکب شد کاملا خلاف اصول حقوق بین‌الملل و کنوانسیون ۶۱ وین و بدون هیچ دلیل و مستندات رخ داد و آنها انواع شکنجه های روحی و روانی در مدت حبس در آلمان و بعد از آن در زندان های بلژیک بر ایشان روا داشتند که البته برخی از ظلم‌هایی که این مدعیان حقوق بشر مرتکب شدند، در رسانه‌ها مطرح می‌شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ملاقات مسئولان و معاونان سازمان وظیفه عمومی فراجا با مشمولان

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده های آنان می توانند روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با مسئولان سازمان در سازمان وظیفه عمومی و با معاونین وظیفه عمومی استان‌ها ارتباط برقرار کنند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده های آنان می توانند روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه با مسئولان سازمان در محل سازمان وظیفه عمومی و به طور همزمان با معاونان وظیفه عمومی استان ها در سراسر کشور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ از ساعت 9 تا 11 صبح ارتباط برقرار کنند و مشکلات، پرسش‌ها و ابهامات خود را پیگیری کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ یک بیمارستان صحرایی در رفح تاسیس می‌کند

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و ۱۱ جمعیت ملی درصدد راه‌اندازی یک بیمارستان صحرایی در رفح برای کمک و پاسخگویی به نیازهای پزشکی هستند.

به گزارش دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران، هدف از این تلاش‌ها، پشتیبانی و کمک به کارهای ضروری انجام شده توسط جمعیت هلال احمر فلسطین در ارائه مراقبت‌های درمانی اضطراری است. از آغاز خصومت‌ها، کارکنان و داوطلبان هلال احمر فلسطین با شجاعت به ارائه خدمات پزشکی اضطراری به مردم غزه، در میانه سطح غیرقابل قبولی از تلفات، ادامه داده‌اند.

براساس این گزارش، ۱۷ نفر از همکاران هلال احمر در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داده اند و تأسیسات حیاتی آسیب دیده است. آسیب ها شامل بیمارستان‌های العمل و قدس و چندین مرکز خدمات فوریت‌های پزشکی (EMS) بوده است. علاوه براین، ۲۵ آمبولانس از کار افتاده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

ایران و ویتنام قرارداد همکاری انتظامی امضا کردند

ایران و ویتنام در جریان سفر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هانوی، در زمینه همکاری‌های جامع انتظامی تفاهم نامه امضا کردند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت عمومی ویتنام، تفاهمنامه همکاری‌های جامع انتظامی امضا کردند.

وزیر امنیت عمومی ویتنام در این آیین بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه و چندجانبه به ویژه در زمینه همکاری‌های جامع پلیسی میان ایران و ویتنام تاکید کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

دستاوردهای انتقال خون ایران منحصر به فرد است

نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران گفت: شاخص‌ها و دستاوردهای سازمان انتقال خون ایران در بین کشورهای منطقه و حتی جهان قابل توجه و منحصر به فرد است.

جعفر حسین در پنجمین کنفرانس بین المللی طب انتقال خون افزود: نه بر اساس دیدگاه شخصی بلکه بر اساس استانداردهای who و جهانی به شدت تحت تاثیر استانداردهای سلامت، بهداشت و درمان در ایران قرار گرفتم.

وی تاکید کرد: این فرصت بسیار خوبی برای شرکت کنندگان در این همایش است تا بتوانند پیشرفت‌های بهداشت و سلامت منحصر به فرد ایران را در منطقه و جهان مشاهده کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

بیش از ۷۰۰ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند/پذیرش ۱۰ هزار متقاضی دیگر

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش این سازمان قرار دارند، گفت: زمینه پذیرش حدود ۱۰ هزار متقاضی واجد شرایط کارگر ساختمانی نیز فراهم شده است.

مهدی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا در توضیح تعریفی از بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: به موجب قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب نهم آبان ۱۳۸۶ و اصلاحات بعدی آن، کارگران شاغل در کارهای ساختمانی اعم از ایجاد یا توسعه ساختمان، تجدید بنا، تعمیرات اساسی و یا تخریب مربوط به ساختمان ‌و به ترتیب مندرج در این قانون با نام‌نویسی و اخذ کد ملی نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه می‌شوند.

وی افزود: کارگران شاغل در کارهای ساختمانی تا زمان تحت پوشش قرار گرفتن به موجب این قانون، کماکان از حیث خدمات مشمول قانون بیمه اجباری کارگران ساختمانی مصوب۱۳۵۲ و اصلاحات بعدی آن هستند و درصورت احراز شرایط از مزایای قانون یاد شده برخوردار خواهند شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته مکمل دارویی و غذایی بین مددجویان استان تهران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادامام خمینی (ره) استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ هزار بسته مکمل دارویی و غذایی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

حسین فتح آبادی افزود: با اجرای طرح های سنجش سلامت خانوارهای تحت حمایت در قالب بهداشت دهان و دندان، پایش سلامت، آموزش های ارتقای بهداشتی و غربالگری از خدمات ارتقای شاخص های بهداشتی بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی هزار و ۳۴۰ خانوار تحت حمایت آزمایش‌های غربالگری قرار گرفتند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

معلمان قهرمان معرفی می‌شوند/ ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرمان معرفی معلمان قهرمان را ۲ هفته پیش رهبر معظم انقلاب صادر کردند و بر این اساس معلمان قهرمان در کشور شناسایی و معرفی خواهند شد.

رضامراد صحرایی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور اظهار کرد: مدرسه اصلی‌ترین مکان آموزشی است که پایه‌های علم در آنجا شکل می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم فقط برای زمان حال کار نمی کند، اظهار داشت: در مدت ۳۰ ماه فعالیت دولت سیزدهم هفت هزار مدرسه در کشور ساخته شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر/نرخ باروری ثابت مانده است

دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.

شکیبا محبی‌تبار در نشست رسانه‌ای دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با بیان اینکه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت شنبه هفته آینده - ۲۹ اردیبهشت - برگزار می شود، افزود: رویداد جوانی جمعیت موضوعی مردمی است و باید مردم حفظ گنجینه خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یک تکلیف بدانند.

وی اظهار داشت: رویداد جایزه ملی جمعیت همزمان با هفته جمعیت با هفت سر فصل در هفت روز برگزار خواهد شد که موضوع خانواده و جوانی جمعیت محور اصلی تمامی سرفصل ها و عناوین است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهدمقدس

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهدمقدس خبر داد.

محمدجواد حسینی افزود: مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی سازمان بهزیستی به مشهدمقدس همزمان با دهه کرامت کار شروع به‌کار کرده‌ است.

وی ادامه داد: در این طرح مددجویان سازمان بهزیستی از سراسرکشور که تاکنون طعم زیات حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا را نچشیده‌اند توسط سازمان بهزیستی به مشهدمقدس مشرف می‌شوند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

تامین ۱۰۰ درصدی نیاز مراکز درمانی به فرآورده‌های خونی/ پلاسما فروشی ممنوع

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: برای نخستین بار تامین نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی از ۹۰ درصد میانگین کشوری به ۱۰۰ درصد رسیده و مطابق با آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، از سال ۲۰۰۷ میلادی اهدای خون در ایران به صورت ۱۰۰ درصد داوطلبانه بوده است.

مصطفی جمالی در پنجمین کنگره بین‌المللی طب انتقال خون افزود: شاخص‌های سلامت خون در ایران همانند کشورهای پیشرفته و با درآمد بالا بوده و امسال مقارن با جهش بزرگی در شاخص‌های مرتبط با تولید خون کافی و سالم است.

وی اظهار داشت: سال گذشته ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار اهدای خون در کشور انجام شد و برای نخستین بار به شاخص اهدای ۲۷.۳ در هزار دست یافتیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

ضرورت توجه به سلامت بهداشت دهان و دندان در روستاها

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون در شهرها به بحث بهداشت دهان و دندان و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با آن توجه زیادی می‌شود و لازم است در روستاها نیز پایش‌ها بیشتر انجام شود.

حسینعلی شهریاری در شصت و سومین کنگره سالانه دندانپزشکی ایران با تاکید بر توجه ویژه به جایگاه جامعه علمی و پزشکی کشور افزود: جایگاه سلامت و دفاعی ایران در دنیا ممتاز و جزو افتخارات است‌.

وی ادامه داد: توریسم درمانی از کشورهای خلیج فارس از دستاوردهای مهم برای معرفی ایران به سایر کشورها است، سال گذشته بیش از یک میلیون خارجی برای درمان مراجعه کردند و این امر توانمندی و تبحر پزشکان ما و برخورداری از تجهیزات پیشرفته به روز را می رساند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

آخرین مهلت برای تعویض پلاک‌های سوخته و مخدوش

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا گفت: مالکان پلاک‌های سوخته و مخدوش تا آخر اردیبهشت مهلت دارند برای تعویض پلاک مراجعه کنند.

سرهنگ علی محمدی با اشاره قانون برخورد با پلاک های مخدوش اظهار داشت: طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در مشخصات و ارقام پلاک و ارکان وسیله نقلیه جرم محسوب شده و پلیس موظف است ضمن توقیف وسیله نقلیه مالک و راننده وسیله نقلیه را به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اظهار داشت: در این قانون برای فردی که پلاک وسیله نقلیه خود را به عمد مخدوش کند از ۶ ماه تا یک سال حبس نیز پیش‌بینی شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

بهسازی ۱۳۰ هزار کلاس درس با کمک معلمان جهادی صورت گرفت

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بهسازی ۱۳۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان با کمک معلمان جهادی صورت گرفته است.

حمیدرضا خان محمدی در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور اظهار کرد: گزاره‌های ارزشی در بند ۷ سند تحول را برای تبیین معلم جهادی باید جستجو کرد. سند تحول معلم را به عنوان هدایت کننده ، مربی و اسوه امین و بصیر در فرآیند تعلیم و تربیت عنوان می‌کند.

وی با بیان اینکه کسی با معلم نمی‌تواند رقابت کند، افزود: اصل کار نگاهی است که معلمان به موضوع جهاد داشتند. جهاد در شغل معلمی موثر است چرا که کاری جهادی است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

روز شمار هفته ملی جمعیت اعلام شد

در آستانه ۳۰ اردیبهشت سالروز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز شمار هفته ملی جمعیت اعلام شد.

روز ۳۰ اردیبهشت مصادف با روز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است؛ در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست های کلی «جمعیّت» را که براساس بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

سهم ۳۵ درصدی بیماری‌های قلبی و عروقی از کل مرگ و میرها در کشور

رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های قلب و عروق وزارت بهداشت گفت: ۳۵ درصد از کل مرگ و میرها در کشور و ۴۶ درصد از مرگ و میرهای بیماری‌های غیرواگیر مربوط به بیماری قلب و عروق است که با چند کار ساده قابل پیشگیری و کنترل است.

دکتر فرزانه فربخش با بیان اینکه بیماری های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میر در کشور هستند، تصریح کرد: ۳۵ درصد از کل مرگ و میرها در کشور و ۴۶ درصد از مرگ و میرهای ناشی ازبیماری های غیرواگیر مربوط به بیماری قلب و عروق است که با اصلاح سبک زندگی و ارتقای سواد سلامت قابل پیشگیری و کنترل است.

وی دانستن مقدار فشار خون، عدم مصرف سیگار و خود مراقبتی را از جمله اقداماتی برشمرد که در پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری های قلب و عروق و کاهش عوارض آن تاثیر بسزایی دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

تامین‌اجتماعی حامی برنامه‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به‌عنوان بزرگترین و فراگیرترین بیمه اجتماعی کشور حامی برنامه‌های جوانی جمعیت و حمایت از فرزندآوری است و در این حوزه موضعی فعال دارد. در این زمینه غرامت بارداری از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش یافته است.

میرهاشم موسوی در بازدید از غرفه «خانواده ما» در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، افزود: یکی از چالش‌های اساسی کشور که در سال‌های گذشته به آن پرداخته شده و سیاستگذاری‌های دقیقی نیز مبتنی بر حل این چالش در ارکان مختلف نظام حاکمیت صورت گرفته، بحث جمعیت و خانواده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

افزایش ۲۰ هزار میلیارد تومانی اعتبار سازمان نوسازی مدارس در برنامه هفتم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۲ دهم از مالیات بر ارزش افزوده تا پایان برنامه هفتم توسعه در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد و این اقدام، اعتباری معادل ۲۰ هزار میلیارد تومان به اعتبارات سازمان اضافه خواهد کرد.

حمیدرضا خان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره بودجه سازمان نوسازی مدارس و مشکلات پیش روی تخریب و بازسازی مدارس فرسوده اظهار داشت: گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس بر اساس سه میلیارد دلاری است که در سال‌های گذشته برای تخریب و بازسازی مدارس فرسوده تامین شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

اندرزگاه نجابت/روایتی از ملاقات چهره به چهره با زنان زندان بندرعباس

اردیبهشت است اما برای من که از هوای لطیف و بهاری تهران به بندرعباس آمده‌ام، گویی چله تابستان است. هوا گرم و شرجی است و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های مختلف قرار است به زندان بروند! و از نزدیک، بدون واسطه و چهره به چهره با زندانیان به گفت و گو بنشینند.

مشتاقانه از بدو ورود به زندان سراغ بند نسوان را می‌گیرم؛ در ذهنم انتظار بی‌صبرانه‌ای برای دیدار با بانوان زندانی دارم چون پیش از این از زندان زنان قرچک تهران هم بازدید داشتم، درصدد هستم تا از نزدیک ببینم بانوانی که در زندان بندرعباس هستند چه تفاوتی با زندانیان تهران دارند.

شاید اغراق آمیز به نظر برسد اما بند نسوان بوی لطافت، زیبایی و مادرانگی دارد؛ فرقی ندارد هرکجا که زنان باشند بوی مهر می‌دهد. جلوی اندرزگاه بانوان بوته گل زیبایی در فضای سرد و خشک زندان و داغ گرمای بندرعباس خود نمایی می کند.ادامه این گزارش را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

مرکز اطلاع رسانی پلیس: مامور خاطی بازداشت شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ مامور خاطی، وی بازداشت شد.

به گزارش پلیس، در اطلاعیه فراجا آمده است: در پی انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ مامور خاطی، نامبرده با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی و معلق از خدمت شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند/ساخت ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

استقرار سامانه پاسخگویی کمبود دارویی/برنامه تیتک سریعترین راه جستجو

رئیس سازمان غذا و دارو از استقرار سامانه پاسخگویی کمبودهای دارویی ۱۹۰ به‌منظور ارائه خدمات بهتر در این سازمان خبر داد وگفت: باید در ارائه خدمت به مردم عزت و شان آن‌ها حفظ شده و پاسخگویی به نحو احسن انجام شود.

 دکتر سیدحیدر محمدی با تاکید بر نقش پاسخگویی مناسب ۱۹۰ به مردم درخصوص کمبودهای دارویی، اظهار کرد: مخاطبان این سامانه بیماران و خانواده آن‌ها هستند و کارشناسان این سامانه باید در حوزه پاسخگویی ضمن رعایت وظایف حرفه‌ای، به صورت شایسته و حفظ کرامت مردم اهتمام داشته باشند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha