۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
کد خبر: 83323896
T T
۰ نفر

گزينه اولم براي مربي گري، استقلال خوزستان است

۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
کد خبر: 83323896
گزينه اولم براي مربي گري، استقلال خوزستان است

اهواز – ايرنا – سرمربي تيم استقلال خوزستان گفت: تاكنون پيشنهادي براي مربي گري در فصل آينده از سوي باشگاه به من ارائه نشده اما از صميم قلب گزينه اولم براي مربي گري، استقلال خوزستان است.

سيدمحمد علوي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: هنوز اطلاعي در خصوص تيمداري استقلال خوزستان در ليگ دسته يك ندارم و براي حضور در اين تيم با من مذاكراتي انجام نشده است، قرار است در روزهاي آينده جلسه اي برگزار شود و حضور اين تيم در ليگ مشخص شود البته مديريت باشگاه تمايلي بسياري به تيمداري دارد.
وي عنوان كرد: براي فصل آينده به عنوان مربي از يك تيم ليگ برتري پيشنهاد دارم، با اين وجود دوست دارم در تيم استقلال خوزستان بمانم.
سرمربي تيم استقلال خوزستان گفت: بي شك سقوط استقلال خوزستان (قهرمان ليگ برتر فوتبال كشور) به ليگ يك بسيار تاسف بار بود و ما از اين موضوع ناراحت هستيم؛ قطعا اگر زودتر به اين تيم آمده بودم اتفاقات بهتري رخ مي داد اما با تمام اين اوصاف استقلال خوزستان همچنان شايسته حضور در ليگ برتر است و با يك برنامه ريزي اصولي مي تواند به ليگ برتر صعود كند.
وي مهمترين علت سقوط استقلال خوزستان به ليگ يك را تعلل مديران سابق باشگاه دانست و گفت: مديران گذشته به راحتي وقت را از دست دادند و دست روي دست نهادند تا اين كه 6 امتياز از تيم كسر شد و پنجره نقل و انتقالات زمستاني بسته شد.
علوي گفت: خوشبختانه با تغييراتي كه در مديريت كارخانه گروه ملي صورت گرفت و روي كار آمدن آقاي پهلوان شرايط باشگاه به مراتب بهتر شد به گونه اي كه تيم ما در اواخر فصل بازي هاي خوبي به نمايش گذاشت. از طرفي تغييرات بسياري در كادر فني صورت گرفت كه اين موضوع در نتيجه گيري تيم موثر بود.
تيم استقلال خوزستان كه در فصل 95 – 94 به عنوان قهرماني ليگ برتر فوتبال ايران دست يافته بود، دراين فصل به ليگ يك سقوط كرد.
9879/6002

سرخط اخبار استان‌ها