۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۱۵
کد خبر: 83307801
T T
۰ نفر
بيمارستان بوكان نيازمند متخصص راديولوژيست و مغز و اعصاب است

مهاباد - ايرنا - مدير شبكه بهداشت و درمان بوكان گفت: بيمارستان شهيد دكتر قلي پور اين شهرستان با كمبود متخصص راديولوژيست و مغز و اعصاب روبرو است.

محمد عباسي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: در اين شهرستان مركز تصويربرداري مجهزي وجود دارد كه از ساير شهرستان‌هاي همجوار نيز به آن مراجعه مي كنند اما نبود متخصص راديولوژيست در اين فضاي مناسب اين بخش را با مشكل روبرو كرده است.
وي با بيان اينكه درمانگاه تخصصي در بيمارستان بوكان فعال بوده و سالانه 50 هزار نفر به آن مراجعه مي كنند، اظهار داشت: اين بيمارستان علاوه بر متخصص راديولوژيست، نيازمند متخصص مغز و اعصاب نيز است كه تلاش مي شود در نيمه دوم امسال 2 متخصص راديولوژيست و يك متخصص مغز و اعصاب جذب شود.
عباسي در مورد مراحل احداث بيمارستان 200 تختي اين شهرستان نيز گفت: اين طرح كه با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در اين شهرستان كلنگ زني شد در شهريور ماه امسال مراحل اجرايي آن آغاز مي شود.
وي ادامه داد: اعتبار ساخت اين بيمارستان در بودجه سال جاري مصوب شده و مراحل آزمايش خاك آن نيز توسط كارشناسان انجام شده و هم اكنون در حال طراحي نقشه است.
مدير شبكه بهداشت و درمان بوكان گفت: در بيمارستان جديد بوكان كه در جوار بيمارستان فعلي احداث مي شود ۱۸ تخت LDR در بيمارستان جديد تصويب شده كه اين تخت ها ويژه زايمان طبيعي براي مادران باردار با امكانات كامل، پرستار و ماماي اختصاصي است.
به گزارش ايرنا، بوكان داراي يك بيمارستان با 250 تخت بيمارستاني است كه داري بخش هاي مختلف از جمله بخش جراحي زنان و مردان، بخش هاي ان آي سي يو، آي سي يو، كودكان، مركز تصويربرداري و ديگر بخش هاي بيمارستاني است.
يك هزار و 200 نفر پرسنل در شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان هم اكنون مشغول خدمات دهي به مراجعه كنندگان هستند.
7510/6185/7129

سرخط اخبار استان‌ها