۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۲۶
کد خبر: 83300973
T T
۰ نفر

چهارمین یادواره 84 شهید روستای 'شیخ شبان' برگزار شد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۲۶
کد خبر: 83300973
چهارمین یادواره 84 شهید روستای 'شیخ شبان' برگزار شد

شهركرد- ایرنا- همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری و سالروز عملیات بیت‌المقدس، چهارمین یادواره 84 شهید روستای 'شیخ شبان' شهرستان بن در حسینیه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری ایثار، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در این یادواره با اشاره به بهمن 57 كه یك حركت عظیم در جهان اسلام بود گفت: این انقلاب در بعد داخلی تشكیل حكومت اسلامی و تحقق مردم‌سالاری و در بعد خارجی شناساندن و صادر كردن اسلام به كل جهان را در پی داشت.
سردار 'غلامرضا سلیمانی' افزود: پس از انقلاب نیز كشور هیچ‌گاه دنبال جنگ نبوده و نیست ولی با تمام قدرت در مقابل تهاجم خواهد ایستاد.
وی اظهار داشت: یادواره شهدا به پاسداشت شهدای عزیزی است كه از گران‌مایه‌ترین داشته یعنی جان خود گذشتند.
سردار سلیمانی افزود: رزمندگان ما نیروهای نظامی دوره‌دیده نبودند بلكه از همه اقشار دعوت ولی زمان خویش را لبیك گفتند و در مقابل تهاجم 37 كشور به مدیریت الهی ولایت‌فقیه ایستادند و اجازه تصرف یك وجب خاك وطن را به بیگانه ندادند.
وی گفت: به بركت و ثمره انقلاب و خون شهدا امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قادر است در فراتر از مرزهای خود برای دفاع از اسلام و كشور بجنگد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در پایان ابراز داشت: برگزاری اجلاسیه برای شهدا یك افتخار است كه باعث می‌شود دچار لرزش و لغزش در ادامه راه انقلاب و اسلام نشویم.
روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن در فاصله 39 كیلومتری شمال غربی مركز استان (شهركرد) قرار دارد كه ساكنین آن اكثر از سادات می‌باشند و یكی از ویژگی‌های بارز این روستا حضور 750 نفر رزمنده با توجه به جمعیت 2500 نفری روستا در زمان دفاع مقدس و تقدیم 84 شهید كه موجب شده این روستا در میان همه روستاها، روستای نمونه ایثارگری لقب بگیرد.
7360