۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85107794
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ولایتمداری و پیروی از ولایت رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم پایه‌های اصلی حکومت هستند، گفت: ولایتمداری و پیروی از ولایت فقیه و پیوند مردم با ولی فقیه، رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی عصر چهارشنبه در آیین پنجمین یادواره شهدای روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان با عنوان " لاله‌های فاطمی" با تاکید بر اینکه ولایت‌مداری و پیوند با ولایت فقیه، کلید همه موفقیت‌های به دست آمده است، افزود: پیام شهدا و رمز موفقیت مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به ولایت‌پذیری مردم و همراهی مردم با ولایت فقیه باز می‌گردد.

به گفته وی، امروز دشمنان نظام می‌دانند که ولی فقیه و همچنین ولایت‌پذیری مردم تنها قدرتی است که انقلاب و نظام اسلام را از همه جریان‌ها عبور داده و عاملی هست که مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ولایت‌مداری‌ مردم به قدرت جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز که روزی می‌خواست نیل تا فرات را بگیرد، امروز به برکت انقلاب اسلامی، مرگ تدریجی خود را روزشماری می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر روز بخش بزرگی از جهان را فتح می‌کند، یادآور شد: بسیاری از کشورهای عربی که استکبار در صدد بود آن‌ها را علیه انقلاب و نظام اسلامی منسجم کند نیز امروز به انقلاب اسلامی التماس می‌کند و عربستان و کشورهای دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که برای زنده ماندن و نابود نشدن باید با انقلاب اسلامی پیوند بخوردند و ارتباط داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهارداشت: ولایت‌پذیری و سرباز ولایت بودن شاخصه مهم شهدا به شمار می رود و نخستین رمز موفقیت و پیروزی آن‌ها در جنگ و رمز رسیدن به حیات طیبه نیز همین ولایت‌پذیری است.

وی با بیان اینکه مردم چهارمحال‌ و بختیاری بویژه مردم شهید پرور روستای شیخ شبان با الگوگیری از ولایت‌ پذیری حضرت قمر بنی هاشم (ع) در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور فعال دارند، گفت: منطق شهدا منطق حضرت ابوالفضل (ع) است و شهدا بیان داشتند که سر، دست، چشم و جان خود را می‌دهند اما نمی گذارند به دین خدا آسیبی برسد و به دین خدا تعرض شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا با الگوگیری از امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به ما یاد دادند تا در همه دوران‌ها در برابر فتنه و دسیسه دشمن با همه قدرت ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا حاضران واقعی هستند و ما غایب و جامانده‌ایم و شهدا به بالاترین مقام دست پیدا کردند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه حرف دوم شهدا ایستادگی در برابر دشمنان است، گفت: امروز کشور و انقلاب ما با رمز ایستادگی به جبهه‌ای بزرگ در مقابل استکبار تبدیل شده و استکبار جهانی نیز در این راه به هر توطئه‌ای که بتواند پیش می‌آید اما به موفقیت نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه مردم شهیدپرور ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهدا هستند و همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند تا از نظام، انقلاب، رهبری و هویت دینی خود با تمام وجود دفاع کنند، افزود: مردم ایران اسلامی به دشمنان نظام بویژه استکبار و آمریکا وعده می‌دهند قبل از اینکه دهه ۵۰ تمام شود، نابودی رژیم اشغالگر و استکبار را جشن خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا نیازی به یادواره و برگزاری چنین برنامه‌هایی ندارد و فلسفه وجودی برگزاری یادواره‌های‌ شهدا، تجدید میثاق و پیمان بستن با آنان است تا نشان دهیم که با امید، نشاط، قدرت و ایمان برای حفظ نظام ایستاده‌ایم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن خواهیم رساند.

به گفته وی، مدیران باید بدانند که عبادتی کارآمدتر و موثرتر از خدمت به مردم وجود ندارد و امروز هر کس در هر پست و مسوولیتی که قرار دارد، خود را نوکر به مردم و خدمتگذار مردم بداند تا عمل او جهاد در راه خدا و مبارزه در راه خدا باشد.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: نظام استکبار باید متوجه شود که ما آمده‌ایم و ایستاده‌ایم و جز با مرگ و نابودی استکبار آسوده نمی‌نشینیم.

وی خطاب به کشورهای غربی و آنانی که شعار زن، زندگی و آزادی را بیان می‌کنند، گفت: شما سخن از آزادی و زن می‌زنید در حالیکه بیشترین ظلم را نسبت به زنان داشتید و زنان ایران و نظام اسلامی آماده‌اند زنان اروپایی را از زیر سلطه ستمگری استکبار نجات دهند و مردان انقلاب اسلامی نیز مردان جهان را از زیر سلطه نجات خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری پیام شهدا برای کسانی‌ که آرزوی شهادت را دارند، افزود: پیام شهیدان این است که حیات طیبه را در حیات دنیا باید ساخت و این حیات طیبه را خدا به کسانی می‌دهد که والاترین عمل صالح را داشته باشد.

به گزارش ایرنا، پنجمین یادواره ۸۵ شهید والامقام روستای نمونه ایثارگری کشور با حضور مسوولان استانی، مردم و خانواده شهدا و ایثارگران روستای شیخ‌شبان در این روستا برگزار شد.

در این آیین معنوی از ۲ کتاب " دُر نجف " و "مَنار" با موضوع معرفی علما و چهار شهید روستای شیخ شبان رونمایی و در حاشیه این یادواره نیز نمایشگاه‌های کتاب و عکس دفاع‌ مقدس و طراحی از تمثال شهدای دانش آموز شیخ شبان برپا شد.

همچنین در این آیین مداح اهل بیت "سیدمهدی میرداماد" و"ابوذر روحی" و "محسن ترکاشوند" حضور داشتند و سرود "سلام فرمانده" با حضور پرشور مردم اجرا شد.

روستای شیخ شبان در فاصله ۴۰ کیلومتری از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان بن واقع است که ساکنان این روستا از سادات هستند. این روستا در دوران دفاع مقدس ۸۵ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و از این رو به عنوان روستای نمونه ایثارگری شناخته می‌شود.

استان چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۴۵۲ شهید تقدیم نظام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha