۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱
کد خبر: 83224402
T T
۰ نفر

386 مورد نظارت و بازرسي صنفي در ماكو انجام شد

۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱
کد خبر: 83224402
386 مورد نظارت و بازرسي صنفي در ماكو انجام شد

اروميه - ايرنا - رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماكو گفت: در بهمن امسال 386 مورد نظارت و بازرسي صنفي و غيرصنفي در ماكو انجام شده است.

يحيي كاظمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين تعداد بازرسي 47 مورد پرونده تخلفاتي تشكيل شد كه ارزش ريالي تقريبي اين پرونده‌ها 400 ميليون ريال بوده كه براي رسيدگي به اداره تعزيرات حكومتي ارسال شد.
وي ادامه داد: در اين مدت 18 مورد بازرسي از واحدهاي صنعتي شهرستان، 6 مورد بازرسي از واحدهاي صنعتي و معدني و واحدهاي برداشت شن و ماسه، 24 مورد بازرسي و گشت مشترك در حوزه قاچاق كالا با شبكه بهداشت و درمان، فرمانداري، اتاق اصناف، صدا و سيماي مركز مهاباد، دايره قاچاق كالا نيروي انتظامي گمرگ، تعاون روستايي، استاندارد و غله صورت گرفت است.
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماكو گفت: در حوزه آرد و نان نيز 137 مورد بازرسي از واحدهاي نانوايي در سطح شهر انجام شد كه 11 پرونده تخلفاتي به ارزش بيش از هشت ميليون ريال تشكيل و به اداره تعزيرات حكومتي ارسال شد.
كاظمي افزود: تعداد بازرسي از قاليبافي شهرستان نيز 20 مورد بوده كه 2 مورد گشت مشترك قليبافي انجام شده و سه مورد صدور و تمديد كارت قاليبافي صورت گرفته است.
وي ادامه داد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشي، كم فروشي و تقلب، درج نكردن قيمت، صادر نشدن صورتحساب و ... را به صورت حضوري يا از طريق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7:30 صبح تا 20 عصر با كارشناسان در ميان بگذارند.
6009/7129

سرخط اخبار استان‌ها