۲ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۰۸
کد خبر: 83217327
T T
۰ نفر
طرح توانا با هدف توانمندي كارآفرينانه دانشجويان اجرا مي شود

كرمانشاه- ايرنا- سرپرست پارك علم و فناوري كرمانشاه، از برگزاري دوره‌ آموزشي طرح توانا با هدف آشنايي با راه‌هاي ايجاد كسب ‌و ‌كارهاي نوآورانه براي دانشجويان استان خبر داد.

روابط عمومي پارك علم و فناوري كرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از معصومه خان احمدي اعلام كرد: اين طرح كه از برنامه هاي ستاد توسعه فناوري هاي نرم و هويت ساز معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي توانمند سازي دانشجويان است توسط پارك علم و فناوري دانشگاه صنعتي شريف از اول اسفند به مدت 2 هفته در پارك علم و فناوري كرمانشاه برگزارمي شود.
وي تصريح كرد: طرح توانا مجموعه‌اي از دوره‌هاي آموزشي كاربردي است كه در راستاي ارتقاي توانمندي‌هاي كارآفرينانه دانشجويان و آشنايي با فضاي كسب ‌و ‌كار و ملزومات آن طراحي شده است.
وي ادامه داد: اين بسته آموزشي شامل 6 عنوان دوره آموزشي در قالب 50 ساعت آموزش براي هر نفر است و در آن مباحثي همچون ايجاد انگيزه براي كارآفريني مدل كسب‌ و ‌كار، نوشتن طرح كسب و كار، روش هاي بازاريابي، اصول و فنون مذاكره، پايش محيط كسب ‌و ‌كار و چالش‌ هاي آن در ايران و روش‌هاي تأمين‌ مالي به شركت‌ كنندگان ارائه مي‌شود.
خان احمدي افزود: بسته آموزشي توانا با توجه به محتوا بسيار خوب و اساتيد مجربي كه براي آن انتخاب شده اند مي تواند نقش مهمي در ارتقا توانمندي هاي دانشجويان استان در راه اندازي و مديريت كسب و كارهاي نوآورانه ايفا نمايد.
سرپرست پارك علم و فناوري كرمانشاه در ادامه با اشاره به اينكه اين دوره ويژه دانشجويان سال آخر كارشناسي، دانشجويان تحصيلات تكميلي (ارشد و دكتري) و دانش آموختگان دانشگاه هاي كرمانشاه است، گفت: اميدواريم با محتواي آموزشي در اين دوره كه شامل ايجاد انگيزه براي كارآفريني و پرورش ايده، تهيه مدل كسب و كار، نوشتن طرح كسب وكار و امكان سنجي مالي اقتصادي طرح ها، بازار يابي و فروش، ارتقا توانمندي هاي شخصي و كار تيمي و ارتباطات و اصول مذاكره است دانشجويان دانش چگونگي راه اندازي و مديريت كسب و كارهاي نوآورانه را فرا بگيرند.
سهميه استان كرمانشاه در اين دوره آموزشي 70 نفر است.
3033/8066

سرخط اخبار استان‌ها