۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۵۵
کد خبر: 83174676
T T
۰ نفر
برگزاري رويدادهاي مهم ورزشي باعث رونق استان مي شود

كرمانشاه - ايرنا - نماينده كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: برگزاري و ميزباني رويدادهاي مهم ورزشي باعث معرفي هرچه بهتر و رونق اقتصادي استان مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، احمد صفري روز پنجشنبه در ديدار با مديركل ورزش و جوانان كرمانشاه اظهار داشت: استان كرمانشاه از ظرفيت هاي خوبي براي ميزباني رويدادهاي مهم ملي و حتي بين المللي برخوردار است.
وي افزود: برگزاري مسابقات مهم و پرطرفدار ورزشي در كرمانشاه باعث معرفي هرچه بيشتر استان شده و حتي مي تواند پاي سرمايه گذاران را به اين ديار بازكند.
صفري خاطرنشان كرد: بدون شك امروز ورزش به عنوان يك صنعت پرطرفدار در جهان شناخته مي شود و بسياري از كشورها روي آن سرمايه گذاري كرده و حساب ويژه اي باز كرده اند.
نماينده كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: برگزاري مسابقات كشتي بين المللي جام جهان پهلوان تختي در كرمانشاه رويداد ورزشي مهمي است كه مي تواند نگاه ها را به سمت كرمانشاه معطوف و فايده هاي زيادي براي استان به همراه داشته باشد.
وي گفت: كرمانشاه در گذشته سابقه برگزاري موفق مسابقات جام تختي و حتي جام جهاني كشتي را داشته است و همين امر باعث اطمينان مسئولان ورزش كشور به اين استان شده به گونه اي كه امروز كرمانشاه يكي از استان هاي اولويت دار براي اعطاي ميزباني مسابقات مختلف بين المللي است.
صفري همچنين بر اجراي مراسم تجليل از مدال آوران و قهرمانان ورزشي استان تاكيد كرد و گفت: اين كار باعث روحيه بخشي به قهرمانان و ورزشكاران شاخص استان شده و به ديگر ورزشكاران نيز انگيزه مي دهد تا بيش از گذشته براي موفق شدن تلاش كنند.
عضو مجمع نمايندگان استان كرمانشاه در ادامه از مسئولان ورزش استان خواست تا ورزش را به سمت روستاها نيز بكشانند و حواس خود را تنها معطوف به شهرها نكنند چرا كه در روستاها ظرفيت هاي خوبي وجود دارد و استعدادهاي زيادي را مي توان به ورزش قهرماني معرفي كرد.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد با رويكرد مديركل ورزش و جوانان استان همچنان شاهد تعالي ورزش استان باشيم و در آينده موفقيت هاي بيشتري را از سوي ورزشكاران خود درعرصه هاي مختلف شاهد باشيم.
مسابقات كشتي آزاد جام جهان پهلوان تختي روزهاي 18 و 19 بهمن امسال به ميزباني كرمانشاه و در سرسراي امام (ره) با حضور بيش از 100 كشتي گير داخلي و خارجي برگزار مي شود.
7458/8066