۱۰ دی ۱۳۹۷، ۸:۲۷
کد خبر: 83153181
T T
۰ نفر
توسعه دولت الكترونیك مهمترین اولویت كرمان است

كرمان - ایرنا - استاندار كرمان گفت: اصلاح سیستم اداری و توسعه دولت الكترونیك از مهمترین اولویت های این استان است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی شامگاه یكشنبه در دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان كرمان افزود: با توجه به برنامه عملیاتی اعلامی در آیین معارفه، اصلاح سیستم اداری را مهمترین راهبرد توسعه استان می دانم.
وی تصریح كرد: اصلاح سیستم اداری نخستین اقدام لازم برای توسعه مدیریت در استان است و برای رسیدن به این مهم باید به قوانین رجوع كنیم.
دكتر فدائی با اشاره به لزوم ایجاد دولت الكترونیك در مسیر اصلاح نظام اداری اظهار داشت: توسعه دولت الكترونیك و ایجاد شهر هوشمند باید به نحوی صورت گیرد تا از مراجعه حضوری مردم به ادارات جلوگیری و در هزینه و زمان صرفه جویی شود.
استاندار كرمان با اشاره به تجربه راه اندازی پنجره واحد اقتصادی در استان خاطرنشان كرد: تلاش كردیم با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت فیزیكی، زمینه ای فراهم كنیم تا استعلامات پنج دستگاه اصلی برای صدور مجوزها در كوتاه ترین زمان ممكن اخذ شود.
بررسی راهكارهای بهینه سازی ارائه خدمات شناسنامه دار دستگاه های اجرایی با رویكرد الكترونیك و همچنین بررسی طرح حذف دفاتر بیمه در سطح استان و اتصال به سامانه های الكترونیكی بیمه سلامت و تأمین اجتماعی 2 دستور كار مطرح شده در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان بود.
لزوم اطلاع رسانی خدمات الكترونیكی دستگاه ها در وبگاه های خود تا پایان سال 97 برای استقرار دولت الكترونیك در سطح استان كرمان مهمترین مصوبه این جلسه بود.
3029/7440