۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷
کد خبر: 83049097
T T
۰ نفر
'مهردانش' مياندوآب قهرمان فوتبال اميدهاي آذربايجان غربي شد

مهاباد- ايرنا- رييس هيات فوتبال مياندوآب گفت: تيم فوتبال 'مهردانش' مياندوآب با غلبه بر حريفان خود توانست مقام اول مسابقات قهرماني اميدهاي آذربايجان غربي را كسب كند.

بهروز صدوقي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: مرحله نهايي اين مسابقات با حضور چهار تيم برتر شمال و جنوب استان به مدت سه روز به ميزباني سلماس برگزار شد و در پايان تيم اميد مهردانش مياندوآب توانست به مقام قهرماني دست پيدا كند.
وي بيان كرد: اين تيم در اين رقابت ها با شكست همه تيم ها توانست با شايستگي كامل مقام اول را كسب و جواز حضور در مسابقه هاي فوتبال اميدهاي كشور را كسب كند.
صدوقي با بيان اينكه مسابقات اميدهاي كشور در اسفند سال جاري برگزار مي شود، گفت: اميدهاي كارگران ديگر نماينده مياندوآب در اين رقابت ها نيز به مقام سوم دست يافت.
وي اضافه كرد: اين دوره از مسابقات در 2 منطقه شمال و جنوب آذربايجان غربي برگزار شده و تيم هاي فوتبال اميدهاي كارگران و مهردانش مياندوآب در مرحله اول اين مسابقات به ميزباني شهرستان مياندوآب، با شكست حريفان خود شامل شهرداري محمديار، شهرداري مهاباد و كارگران مياندوآب به مرحله نهايي اين دوره از مسابقات راه يافته بود.
به گزارش ايرنا، شهرستان مياندوآب داراي 10 تيم فوتبال در دسته يك و 10 تيم در دسته 2 شهرستاني، 2 تيم در مسابقات استاني و 15 تيم فوتسال است.
مياندوآب با بيش از 277 هزار نفر در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
9871/6185/3072