۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
کد خبر: 83039868
T T
۰ نفر

ترافيك مسير خروجي جاده هاي مازندران سنگين است

۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
کد خبر: 83039868
ترافيك مسير خروجي جاده هاي مازندران سنگين است

ساري- ايرنا - ترافيك جاده هاي مازندران امروز شنبه در آخرين روز از تعطيلات تابستاني و پايان يافتن ضرب الاجل كاري براي بازگشت مسافران سبب شد تا ترافيك در مسير هاي خروجي اين استان به سمت پايتخت سنگين و پرحجم شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ،همزماني روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني با آخرين هفته از تعطيلات تابستاني سبب شد تا بسياري از مازندراني هاي ساكن تهران كه اكنون در زادگاهشان به سر مي برند ، براي رسيدن به مقصد خود به يكباره وارد جاده هاي استان و محورهاي مواصلاتي منتهي به تهران شوند.
در حال حاضر تردد خودروها از جاده هاي ساري به قائمشهر محور منتهي به سوادكوه ، جاده هاي بين شهري بابل به آمل ، محمود آباد به آمل و ميدان هزار سنگر آمل منتهي به جاده هراز و مسير هاي غربي و شرقي به نوشهر منتهي به جاده كندوان پر حجم و سنگين گزارش شده است.
** يكطرفه شدن جاده هاي هراز و كندوان
رئيس پليس راه مازندران در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت كه در حال حاضر ترافيك در جاده هاي بين شهري منتهي به محورهاي مواصلاتي استان سنگين و پرحجم است .
سرهنگ عليرضا قدمي افزود: با وجود ترافيك سنگين بويژه در خروجي شهرها به سمت تهران، اما تردد در جاده هاي مازندران در جريان است .
وي ادامه داد: با توجه به آخرين روز از تعطيلات تابستاني و خروج مسافران از استان شاهد حجم بالاي تردد در جاده هاي بين شهري استان نيز هستيم.
سرهنگ قدمي با اشاره به اينكه اگر حجم ترافيك تا ساعت 15 بعد امروز ادامه داشته باشد، برنامه يكطرفه شدن محورهاي هراز و كندوان اجرا مي شود، اظهار داشت: در حال حاضر ترافيك در محورهاي كندوان و هراز پر حجم است اما هنوز محدوديت ترافيكي يك طرفه شدن اعمال نشده است.
مازندران 10 هزار و 700 كيلومتر جاده اصلي و فرعي دارد كه سه هزار و 600 كيلومتر آن محور اصلي است.
هراز ، سوادكوه و كندوان سه محور اصلي منتهي به پايتخت است كه در روزهاي پايان فصل تابستان زير بار ترافيك سنگين خودروهاي مسافران مي رود.
6990/1654