۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۱۳
کد خبر: 82992510
T T
۰ نفر
طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني پايان يافت

شهركرد- ايرنا- بيست و پنجمين دوره طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني يكشنبه شب با عنوان « انقلابي؛ بايدها و نبايدها» در مهديه مصلاي امام خميني (ره) شهركرد بكار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد درآيين اختتاميه اين طرح افزود: بيست و پنجمين دوره طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني در راستاي توجه همه مردم به برنامه هاي ديني و انقلابي برگزار شد.
حجت الاسلام محمد علي نكونام افزود: اين برنامه ها حدود ربع قرن است در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود و سفره تبيين مفاهيم ديني و معارف اسلامي است.
وي تصريح كرد: طرح تقويت مباني اعتقادي فرصتي براي باورمند كردن جامعه است و گفتن و شنيدن يكي از كارهاي مهم سنتي براي تقويت معارف و باورهاست.
به گفته وي، بازخواني و بررسي يك حركت و برنامه مستمر فرهنگي و اعتقادي با عنوان طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني كه ربع قرن سابقه اجرايي در كشور دارد و اصل و اساس آن مبارزه با تهاجم فرهنگي است به خوبي يك ضرورت انكارناپذير را در اين عصر آشكار مي كند.
به گزارش ايرنا، بيست و پنجمين دوره طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني با سخنراني حضرات آيات عظام و حجج اسلام فرحزاد، صديقي، حاج علي اكبري، مروي، آقا تهراني، حسيني قمي، ميرباقري، خسروپناه، رفيعي، ماندگاري و حيدري كاشاني برگزار شد.
به گزارش ايرنا، موضوع بيست و پنجمين دوره اين طرح « انقلابي؛ بايدها و نبايدها» در محل مهديه مصلاي امام خميني (ره) برگزار شد.
2097

سرخط اخبار استان‌ها