۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۰
کد خبر: 82983947
T T
۰ نفر

4 سارق حرفه اي در ماكو دستگير شدند

۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۰
کد خبر: 82983947
4 سارق حرفه اي در ماكو دستگير شدند

اروميه- ايرنا- رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: چهار سارق حرفه اي در ماكو دستگير و خودروي مورد استفاده آنان نيز توقيف شد.

سرهنگ سامان غني زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي وقوع 2 فقره سرقت در شهرستان ماكو پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي اضافه كرد: با بررسي هاي كارشناسي معلوم شد كه اين افراد به صورت گروهي با يك دستگاه خودرو پرايد، خود را تبعه خارجي معرفي كرده و به بهانه تبديل دلار به ريال از 2 نفر مالباخته 600 دلار معادل 52 ميليون ريال وجه نقد را سرقت كرده و متواري شده اند.
وي بيان كرد: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات نامحسوس موفق شدند سه نفر مرد و يك سارق زن را شناسايي كرده و در يك عمليات غافلگيرانه با يك دستگاه خودرو سواري آنها را دستگير كنند.
رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: سارقان در بازجويي هايي پليسي 2 فقره سرقت در ماكو و يك فقره در خوي اعتراف كردند.
سرهنگ غني زاده افزود: با توجه به حساسيت موضوع و احتمال ارتكاب سرقت هاي مشابه در استان هاي ديگر، تحقيقات در خصوص اين پرونده ادامه دارد.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/2093

سرخط اخبار استان‌ها