۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۱۲
کد خبر: 82900192
T T
۰ نفر
اشتغال مهمترين دغدغه جوانان آذربايجان غربي است

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اشتغال مهمترين دغدغه جوانان در استان است و مسئولان بايد بيش از پيش براي حل اين مشكل برنامه ريزي كنند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در جمع تعدادي از جوانان منتخب آذربايجان غربي كه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان برگزار شد، افزود: مسئولان بايد در راستاي تامين معيشت و درآمد جوانان چاره انديشي كنند.
وي اضافه كرد: يكي از مهمترين راهكارهاي بهبود وضعيت اشتغال در آذربايجان غربي، برنامه ريزي براي استفاده از اين نيروهاي پرتلاش در طرح هاي عمراني در حال تكميل از جمله راه آهن اروميه است.
وي اظهار كرد: در ابتداي انقلاب شكوهمند اسلامي، جوانان مسووليت هاي مختلف را برعهده گرفتند و توانستند زمينه اعتلاي كشور را فراهم كنند و امروز بسياري از مسئولان كشوري از همان جوانان اول انقلاب هستند.
وي با تاكيد بر اينكه امروز نيز مي توان از ظرفيت مديريتي جوانان بهره برد، گفت: علاوه بر آن بايد مطالبه هاي جوانان و خواسته هاي آنان در حوزه هاي مختلف شنيده شود و مورد پيگيري قرار گيرد كه نمايندگي ولي فقيه در آذربايجان غربي در اين خصوص آمادگي لازم را دارد.
وي، حضرت علي اكبر (ع) را الگويي كم نظير براي جوانان عنوان كرد و افزود: ولايتمداري و از جان گذشتگي در راه امام زمان خود و اخلاق خوب و شايسته از جمله مهمترين ويژگي هاي آن حضرت بود.
در اين ديدار علاوه بر گزارش عبدالله چمن گلي، مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در خصوص برنامه هاي هفته جوان، تعدادي از جوانان استان نيز به بيان خواسته هاي اين قشر در استان پرداختند.
به گزارش ايرنا، امروز هشتم ارديبهشت مصادف با يازدهم شعبان سالروز ميلاد حضرت علي اكبر (ع) بوده كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي به نام روز جوان نامگذاري شده است.
8137/3072

سرخط اخبار استان‌ها