۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵
کد خبر: 82465749
T T
۰ نفر
امنيت و اقتدار هديه ارزشمند شهدا به ملت ايران است

كرج - ايرنا- مدير كل آموزش و پرورش البرز گفت: امنيت و اقتدار ايران هديه ارزشمند شهدا به ملت ايران است به گونه اي كه امروز ما در جامعه اي امن زندگي مي كنيم.

به گزارش ايرنا، خسرو ساكي روز چهارشنبه در آئين تجليل از كاركنان اداري فرزند شهيد اين استان كه به مناسبت هفته شهدا در نمازخانه آموزش و پروش البرز برگزار شد،افزود: شهدا، جانبازان و آزادگان سند هاي افتخار ايران در تاريخ انقلاب اسلامي هستند كه همه ما مديون رشادت و ايثار اين عزيزان هستيم.
وي اظهار كرد: انقلاب اسلامي ايران در راه رسيدن به اهداف والاي خود كه زنده نگه داشتن ارزش ‌هاي اسلامي است شهداي زيادي را تقديم كرده است .
وي گسترش فرهنگ ايثار و شهادت را يك وظيفه همگاني دانست و خاطرنشان شد: آشنا كردن نسل جوان با افتخارآفريني هاي شهدا موجب رشد و تعالي ارزش هاي فرهنگي و اسلامي در جامعه مي شود.
وي اضافه كرد: امروز به بركت انقلاب اسلامي شاهد توسعه و تعميق فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه هستيم و هر اندازه اين فرهنگ را توسعه دهيم انقلاب اسلامي و مباني آن مستحكم تر خواهد شد.
مدير كل آموزش و پرورش البرز تصريح كرد: با انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل هاي آينده و جوان جامعه، انقلاب اسلامي در برابر هجمه‌هاي فرهنگي و رسانه اي دشمنان و نظام سلطه مصون خواهد ماند.
ساكي اضافه كرد: شهادت بزرگ‌ ترين افتخار در نظام اسلامي بوده و فرهنگ شهادت نيز به عنوان يكي از سرمايه‌ هاي ارزشمند و گرانقدر عصر حاضر در جامعه اسلامي ترويج و تبيين مي شود.
وي از سلامت و امنيت به عنوان 2 نعمت ارزشمند در زندگي ياد كرد و افزود: شهداي گرانقدر امنيت را به ما اهداء كردندكه ما امروز با توجه به شرايط نابساماني كه در كشور هاي همسايه مشاهده مي كنيم قدر اين نعمت ارزشمند را بهتر مي دانيم.
رئيس اداره مدارس شاهد و امور ايثارگران اداره كل آموزش و پرورش البرز نيز در اين آئين گفت: هر چه ما داريم به بركت شهيد و شهادت است .
عباس زماني فر افزود خانواده شهدا حق زيادي بر گردن همه ما دارند لذا شايسته است قدر و منزلت آنان را در جامعه بدانيم.
وي تصريح كرد: بايد با تمام توان تلاش كنيم تا ياد شهدا را در جامعه زنده نگه داشته شود و همه ما اين احساس و باور را داشته باشيم كه خادم شهدا و خانواده هايشان هستيم.
در اين آئين از 6 فرزند شهيد با اهداء لوح تقدير شد.
2819 / 6155خبرنگار: مهين مالمير انتشار دهنده : محمد عزيزپور