مهمترين نياز مسلمانان امروز وحدت، همدلي، انسجام و يكپارچگي است

زاهدان - ايرنا - امام جمعه ايرانشهر در جنوب سيستان و بلوچستان با تاكيد بر وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام گفت: مهمترين نياز امروز مسلمانان وحدت، همدلي، انسجام و يكپارچگي حول محور پيامبر گرامي اسلام (ص) و قرآن كريم است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام سيد شجاع الدين ابطحي روز سه شنبه به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت نبي مكرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در جشن وحدت در جهاد كشاورزي ايرانشهر، اظهار داشت: وحدت از ضروريات دنياي اسلام و رمز موفقيت و بالندگي جوامع اسلامي در مقابله با دشمنان دين اسلام و استكبار جهاني است.
وي افزود: متاسفانه ساده لوحي برخي از مسلمانان موجب شده تا آمريكا و اسرائيل با اجيركردن آنان و تشكيل گروه هاي تروريستي از جمله داعش به جان مسلمانان بيفتند و چهره اي خشن از اسلام را به نمايش گذارند.
وي گفت: ديدگاه غلط برخي از مسلمانان افراطي موجب شده كه مشكلات زيادي دامن گير جوامع اسلامي شود.
امام جمعه ايرانشهر بيان كرد: اينگونه افراد ادعاي مسلماني دارند اما با سلاح اسرائيل و آمريكا برادر ديني خود را به قتل مي رسانند.
حجت الاسلام ابطحي افزود: در برخي از كشورهاي اسلامي از جمله عربستان علماي افراطي وجود دارند كه فتواي قتل عليه مذاهب ديگر صادر مي كنند اينها چگونه علمايي هستند كه براي مسلمانان فتواي قتل مي دهند، اينها عوامل اسرائيل و استكبارند كه براي بدنام كردن چهره مسلمانان و نشان دادن چهره اي خشن از اسلام و اسلام هراسي بكار گرفته شده اند.
به گزارش ايرنا، دراين مراسم به تعدادي از جهادگران بسيجي ايرانشهر لوح و هدايايي اهدا شد.
7314**8006**6081 خبرنگار: محمد هادي ** انتشار دهنده: حيدر سراياني