۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84912506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شخصیت فلسطینی: گروههای تروریستی ابزار استکبار و صهیونیسم جهانی هستند

دمشق– ایرنا - شیخ "علی ابوجابر" از شخصیت های فرهنگی فلسطین، گروههای تروریستی را ابزار دست استکبار و صهیونیسم جهانی توصیف کرد و گفت: مسلمانان با وحدت کلمه به طور حتم بر دشمنان خود پیروز خواهند شد.

شیخ علی در حاشیه مراسم جشن گرامیداشت سالروز میلاد مسعود خاتم الانبیاء (ص) و امام جعفر صادق (ع) در حرم حضرت زینب (س) در دمشق در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) نماد وحدت میان مسلمانان است.

وی گفت : من اینجا آمده ام تا در این روز بزرگ روز میلاد فخر انبیاء و اولیاء حضرت محمد (ص) در کنار برادران ایرانی و شیعی و سنی خود وحدت و یکپارچگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام را به نمایش بگذارم.

این شخصیت برجسته فلسطینی هدف دشمنان اسلام از تلاش برای ایجاد شکاف در صفوف به هم فشرده مسلمانان و تضعیف جهان اسلام را تسلط یافتن بر کشورهای اسلامی و منابع ثروت موجود در آنها برشمرد.  

شیخ علی از تسلط بخشیدن تروریست ها بر کشورهای مسلمان به عنوان یکی دیگر از اهداف استکبار جهانی یاد و خاطرنشان کرد: تروریست ها هیچ بویی از اسلام و مسلمانی نبرده اند زیرا اسلام می فرماید: "هر کس مسلمانی را بفریبد ، مسلمان نیست." تا چه رسد به آنکه مسلمانی را به ناحق به قتل برساند .

وی افزود: تروریست هایی که مسلمانان را به قتل می رسانند، به هیج وجه مسلمان نیستند و به هیچ وجه نمی توان آنها را جزو امت اسلامی برشمرد.

ابوجابر به حضور تروریست ها در سوریه با نام های گوناگون اشاره کرد که سعی داشته اند تحت عنوان دین، به اهداف شوم خود تحقق ببخشند.

شیخ علی همچنین از گروهک های تروریستی به عنوان " ابزار استکبار و صهیونیسم جهانی و شیطان بزرگ و غده سرطانی صهیونیست در جهان اسلام" یاد کرده و تاکید کرد: مسلمانان با وحدت کلمه به طور حتم بر دشمنان خود پیروز خواهند شد و زندگی شرافتمندانه ای خواهند داشت و در عزت و کرامت و مجد و افتخار بسر خواهند برد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha