۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰
کد خبر: 82312164
T T
۰ نفر

بوسه مرگ بر راكبان موتورسیكلت در جاده های ریگان

۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰
کد خبر: 82312164
بوسه مرگ بر راكبان موتورسیكلت در جاده های ریگان

كرمان - ایرنا - مصدوم و كشته شدن چند راكب موتورسیكلت در جاده اصلی ریگان - چابهار در روزهای اخیر، مسئولان این شهرستان را به اتخاذ راهكارهایی واداشته است.

فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی 24 ساعت گذشته سه كشته و یك مجروح راكبان موتورسیكلت را در محور ترانزیتی ریگان - چابهار داشته ایم.
سروان مهران سعیدی اظهار كرد: راكبان موتورسوار كه زن و شوهر و به سمت ریگان در حركت بودند، به كامیون برخورد كردند كه یك نفر كشته و یك نفر مجروح راهی بیمارستان شد.
وی افزود: 2 دانش آموز راكب موتورسیكلت در محور ریگان - ایرانشهر در محل روستای محمدآباد سرحدی با برخورد به كامیون، جان خود را از دست دادند.
فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر علت این حوادث را رعایت نكردن حق تقدم و فقدان توجه به جلو اعلام كرد.
فرماندار ریگان نیز با بیان اینكه به ‌دلیل ترافیك سنگین در محور ترانزیتی ریگان - چابهار، دوبانده شدن این محور در ورودی شهر ریگان ضروری است‌ افزود: قسمتی از ورودی شهر ریگان از سمت رحمت‌آباد دوبانده شده و قسمتی از آن باقیمانده است كه نیاز به اعتبار دارد.
امین باقری خاطرنشان كرد: به ‌دلیل نبود بیمارستان در شهرستان مجروحان این شهرستان به بیمارستان بم و كرمان اعزام می‌شوند.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان هم گفت: در پی تصادفات اخیر در جاده های شهرستان موتورسیكلت های بدون كلاه ایمنی توقیف خواهند شد.
محمد مطهری نیا امروز (پنجشنبه) در نشست شورای ترافیك شهرستان ریگان افزود: با توجه به اینكه اكثر موتورسیكلت سوران را دانش آموزان این شهرستان شامل می شود با راكبان بدون كلاه ایمنی برخورد قانونی می شود.
وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی استفاده از كلاه ایمنی و استفاده صحیح از موتورسیكلت بیان كرد: آموزش هایی در مدارس توسط پلیس راه و راهنمایی و رانندگی انجام می شود.
معاون فرماندار ریگان گفت: طی تصادفات هفته گذشته كه پنج فوتی داشتیم، بیشتر آنها دانش آموز بودند و از موتورسیكلت استفاده می كردند.
وی افزود: با توجه به اینكه محور ریگان - چابهار از محورهای پرتردد استان كرمان است موتورسیكلت سواران در این محور با سرعت زیاد تردد می كنند و پلیس باید اعمال قانون كند.
مطهری نیا گفت: دو بانده شدن جاده ریگان - چابهار در دستور كار قرار دارد و تاكنون پنج كیلومتر از این محور زیرسازی و آماده آسفالت شده است.
وی اظهار كرد: چندین نقطه در شهرستان نیاز به اصلاح دارد كه اداره راه و شهرسازی نسبت به اصلاح آنها اقدام كند.
مركز شهرستان ریگان در 285 كیلومتری شرق كرمان است.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7442/3028

سرخط اخبار استان‌ها