۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۵۱
کد خبر: 81983466
T T
۰ نفر
40 كيلوگرم ترياك كشف شد

قزوين - ايرنا - رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از كشف 40 كيلوگرم ترياك از يك قاچاقچي سوداگر مرگ در عمليات مشترك پليس قزوين و يزد خبر داد.

به گزارش يكشنبه ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني ناجا، سرهنگ محسن قلي پور افزود: ماموران عمليات ويژه مبارزه با موادمخدر قزوين با انجام اقدام اطلاعاتي از فعاليت يك قاچاقچي موادمخدر كه قصد دارد مقاديري ترياك را از استان كرمان حمل و با جاسازي در يك دستگاه كاميون آن را به استان زنجان انتقال دهد، مطلع شدند.
وي ادامه داد: پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين براي دستگيري اين قاچاقچي با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد، خودروي حامل مواد را در ايستگاه شهيد مدني يزد شناسايي و متوقف كرد.
به گفته وي، در بازرسي از كاميون ياد شده 40 كيلوگرم ترياك را كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف و متهم نيز به مراجع قضايي تحويل داده شد.
فرمانده انتظامي بويين زهرا از توقيف يك محموله 220 ميليون ريالي لوازم آرايش و بهداشتي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ سهراب خسروي افزود: ماموران يگان امداد بويين زهرا هنگام كنترل خودروهاي عبوري در ميدان رضا (ع) اين شهرستان به يك دستگاه پژو 405 مشكوك و آن را متوقف كردند.
وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از اين خودرو هفت هزار و 210 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق را كشف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بويين زهرا با تاكيد بر اينكه مبارزه با قاچاقچيان و ناامن كنندگان اقتصاد كشور به عنوان يكي از ماموريت هاي مهم و اولويت دار پليس است، اضافه كرد: ما با حداكثر توان خود عرصه را بر فعاليت مجرمانه قاچاقچيان تنگ كرده و اجازه كوچكترين تحركي به آنان را نخواهيم داد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قزوين نيز از كشف 15 هزار و 243 عدد انواع مواد محترقه خبر داد و گفت: ماموران كلانتري 11 پاسدران بوئين زهرا به دنبال كسب خبر مبني بر فروش مواد محترقه توسط فردي در يكي از خيابان هاي اين شهر، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
سرهنگ رضا رضايي افزود: ماموران فرد مورد نظر را در حال فروش موادمحترقه شناسايي و ضمن متوقف كردن خودرو متهم، موفق به كشف 12 هزار و 303 عدد انواع موادمحترقه شدند.
وي ادامه داد: در اقدام ديگر، ماموران كلانتري 11 مدرس قزوين پس از دستگيري فردي كه در سطح شهر اقدام به فروش مواد محترقه دست ساز مي كرد موفق به كشف دو هزار و 940 عدد انواع مواد محترقه شدند.
اين مسوول انتظامي با اشاره به معرفي افراد دستگير شده به مراجع قضايي، از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه خريد و فروش مواد محترقه مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.
8054