۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85050569
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیش از نیم تن شیشه و هروئین در یزد کشف شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85050569
بیش از نیم تن شیشه و هروئین در یزد کشف شد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس یزد ۵۵۱ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۳۷۵ کیلوگرم شیشه و بقیه هروئین در استان کشف شد. 

به گزارش سه شنبه پایگاه خبری پلیس یزد سردار "عباسعلی بهدانی فرد" افزود: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از بارگیری و حمل یک محموله افیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تشکیل تیمی عملیاتی، کامیون بنز حامل این محموله را در محور کنارگذر یزد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله موادمخدر از مرزهای کشور همسایه شرقی به مقصد استان های مرکزی بارگیری شده بود افزود: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

کشف چهار هزار و ۷۴۰ عدد ترقه در یزد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی یزد از کشف چهار هزار و ۷۴۰ قلم انواع موادمحترقه خطرناک و غیرمجاز در شهر یزد خبر داد.

سرهنگ"رضا زارع ارنانی افزود: ماموران پلیس اماکن استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش انواع مواد محترقه در شهر یزد مطلع شدند و پس از شناسایی و اخذ مجوز قضائی به محل مورد اعزام و در بازرسی انجام شده این مقدار مواد محترقه را کشف و عامل فروش این اقلام را دستگیر کردند.

زارع با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد خاطرنشان کرد: خانواده ها به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار برای فرزندانشان، به توصیه های پلیس توجه کرده و چهارشنبه آخر سال را در کنار فرزندانشان باشند.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان یزد در کریدورهای یاد شده تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha