۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۲۴
کد خبر: 81968445
T T
۰ نفر
رقابت بيش از سه هزار نفر براي كسب پروانه اشتغال 
مهندسي در كردستان

سنندج- ايرنا- رئيس اداره نظام مهندسي و مقررات ملي ساختمان اداره كل راه و شهرسازي كردستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر كشور روزهاي 29 و 30 بهمن سال جاري با رقابت بيش از سه هزار و 500 نفر در كردستان نيز برگزار مي شود.

صلاح الدين قريشي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه اين آزمون در سراسر كشور برگزار مي شود افزود: اين آزمون در استان كردستان نيز با حضور سه هزار و 271 نفر و در دو مقطع كارداني و كارشناسان و معماران تجربي برگزار مي شود.
وي اظهار كرد: اين آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در محل مركز آموزش علمي كاربردي شماره يك سنندج واقع در ميدان قانع شهرك بهاران سنندج و ساختمان دانشگاه پيام نور كردستان واقع در 17/1 بهاران برگزار خواهد شد.
رئيس اداره نظام مهندسي و مقررات ملي ساختمان اداره كل راه و شهرسازي كردستان ادامه داد: شركت كنندگان در اين آزمون در هفت رشته شهرسازي، ترافيك، معماري، عمران، نقشه برداري، تاسيسات مكانيكي و تاسيسات برقي با هم به رقابت مي پردازند.
به گفته وي كساني كه سه سال از فارغ التحصيلي آنها گذشته باشد مي توانند در آزمون ورود به حرفه مهندسان شركت كنند.
وي افزود: اين آزمون به منظور صدور پروانه اشتغال مهندسين برگزار مي شود و افرادي كه بتوانند نمره قبولي را كسب كنند از سوي راه و شهرسازي پروانه اشتغال دريافت مي كنند.
سازمان نظام مهندسي كردستان بيش از شش هزار نفر عضو دارد كه بيش از نيمي از آنان داراي پروانه اشتغال هستند.
7348/1904

سرخط اخبار استان‌ها