۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84426027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت ۶ هزار داوطلب در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، معماران تجربی و صلاحیت ماده ۲۷ با حضور ۶ هزار و ۴۷۲ داوطلب در استان کردستان آغاز شد.

رییس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان کردستان در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه در نوبت صبح و روز جمعه در نوبت صبح و بعدازظهر همزمان با سراسر کشور در سه حوزه امتحانی  و در شهرهای سنندج، سقز و قروه برگزار می‌شود.

خالد اصلانی افزود: این آزمون به منظور صدور پروانه اشتغال برگزار می شود و افرادی که بتوانند نمره قبولی در آزمون را کسب کنند از سوی راه و شهرسازی پروانه اشتغال به کار دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: این آزمون در رشته‌های معماری،عمران،تاسیسات مکانیکی،تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری و همچنین تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسی ماده ۲۷ جهت اخذ پروانه اشتغال به کار به طور همزمان  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کل کشور برگزار می شود.

رییس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: تعداد کل داوطلبان ۶ هزار و ۴۷۲ نفر است که چهار هزار و ۸۱۷ نفر در سنندج و در محل دانشگاه کردستان، یک هزار و ۷۸ نفر در سقز و در محل دانشگاه آزاد اسلامی و ۵۷۷ نفر در شهرستان قروه و در محل هنرستان های تلاش و شهید باهنر و سالن امتحانات آموزش و پرورش با هم رقابت می کنند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان، معماران تجربی و صلاحیت ماده ۲۷ در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد و همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha