۶ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۲۲
کد خبر: 81937059
T T
۰ نفر
استاندار قم: بازار داخلي كفش ظرفيت خوبي براي رقابت با بازارهاي خارجي دارد

قم - ايرنا - استاندار قم گفت: بازارداخلي كفش، صندل و صنايع وابسته از ظرفيت خوبي براي رقابت با بازارهاي خارجي اين محصول برخوردار است.

به گزارش ايرنا، سيد مهدي صادقي شامگاه سه شنبه در حاشيه بازديد از نخستين نمايشگاه تخصصي كفش، صندل و صنايع وابسته در محل نمايشگاه هاي دائمي قم با تاكيد بر حمايت هاي همه جانبه دولت از توليدكنندگان در جهت رونق صنايع گوناگون كشور، اظهار داشت: بهترين اقدام براي افزايش توان رقابتي صنعت كفش كشور با توليدات خارجي اين كالا توجه به كيفيت و همچنين قيمت مناسب آن براي جلب توجه مصرف كنندگان است.
وي با اذعان به اينكه كفش قم از نظر جايگاه در طراز نخست كشور قرار دارد، افزود: برگزاري چنين نمايشگاه هايي با مشاركت و هم افزايي توليد كنندگان استان هاي مختلف، حركت خوبي در راستاي ارتقا و رشد بيش از پيش صنعت كفش ماشيني كشور محسوب مي شود.
وي با تاكيد بر اينكه نمايشگاه كفش ماشيني با توجه به ظرفيت هاي خوب اين صنعت بايد در چرخه گسترده تري برگزار شود، تصريح كرد: با برنامه ريزي دقيق و همچنين فراخوان هاي گسترده تر امكان حضور بيشتر توليدكنندگان و فعالان اين حوزه را فراهم كنيم.
نخستين نمايشگاه تخصصي صنعت كفش ماشيني قم با همكاري سازمان صنعت، معدن و تجارت، شركت توسعه نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان و انجمن كفش ماشيني قم و با حضور بيش از 40 واحد توليدي استان و واحدهاي توليدي و تامين كننده صنايع وابسته سراسر كشور در محل دائمي نمايشگاه هاي قم گشايش يافت.
اين نمايشگاه تا نهم بهمن ماه جاري از ساعت 16 تا 22 براي بازديد علاقه مندان داير خواهد بود.ك/3
7403 / 1175