۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۸:۲۴
کد خبر: 80849964
T T
۰ نفر
افزايش سرمايه اجتماعي از اهداف نيروي انتظامي است

كرمان - رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان كرمان، گفت: نيروي انتظامي همواره به دنبال افزايش سرمايه هاي اجتماعي بوده است.

به گزارش ايرنا، سرهنگ 'رضا بني اسدي' شامگاه دوشنبه در همايش پليس، امنيت و اصناف افزود: امنيت پايدار، بستر پيشرفت و توسعه فعاليت هاي اقتصادي و تجاري به شمار مي رود.

وي گفت: اصناف و بازاريان بايد مانند هميشه احترام به قانون را محور تمامي فعاليت هاي خود بدانند.

وي با بيان اينكه همواره پويا ترين اقتصادها مربوط به امن ترين كشورهاست، عنوان كرد: انتظار نيروي انتظامي از اصناف و بازاريان، كمك و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و كمك و پيگيري براي برخورد با مجرمان است.

سرهنگ بني اسدي تاكيد كرد: صاحبان اصناف بايد آيين نامه ها، دستورالعمل ها و قوانين نيروي انتظامي مرتبط با كار خود را همواره رصد كرده و با آنها آَشنايي لازم را داشته باشند.

وي گفت: ايمن سازي واحدهاي صنفي و استفاده آنها از فناوري هاي نوين از جمله دوربين هاي مداربسته در پيشگيري از سرقت نقش مهمي دارد و واحدهاي صنفي بايد به آن توجه لازم را داشته باشند.

وي افزود: پليس آمادگي لازم را براي ارايه آموزش هاي مرتبط با كاهش آسيب هاي امنيتي به اصناف دارد.

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان كرمان با اشاره به شعار امسال هفته نيروي انتظامي مبني بر مردم داري، قانون مداري و روز آمدي، گفت: نيروي انتظامي همواره مردمي بوده و جلب اعتماد عمومي را بزرگترين سرمايه خود در تامين امنيت عمومي مي داند.ك/2

7440/8154/2624

سرخط اخبار استان‌ها