۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲
کد خبر: 80693786
T T
۰ نفر
بايد براي انتخاب اصلح و تحقق حماسه سياسي، حقايق براي مردم بيان شود

شيراز- رييس كميته بانوان ستاد حاميان مردمي دكتر ولايتي در استان فارس گفت: بايد براي انتخاب اصلح و تحقق حماسه سياسي، حقايق براي مردم بيان شود تا افراد با حقيقت قانع شوند.

معصومه رستمی تبار چهارشنبه در یك نشست خبری افزود: كاندیدها و حامیان آنها از تبلیغات غیر صحیح، تخریب، حرف های بی سند و بیان حاشیه های بی ثمر پرهیز كنند .

وی ادامه داد: زیرا كاندیدها در مقابل حرف ها و شعارهای خود مسئول و باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینكه حضور گسترده مردم در انتخابات یك امر واجب و مشت محكمی بر دهان یاوه گویان است تصریح كرد:ستاد مردمی حامیان دكتر ولایتی از عموم مردم برای شركت گسترده و مشاركت حداكثری دعوت می كند.

رستمی تبار اظهارداشت: اگر جوانان ایران اسلامی در زمان جنگ با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری كردند امروز همه اقشار مختلف مردم وظیفه دارند با روحیه و حركت جهادی با حضور خود این انقلاب و نظام را بیمه كنند.

وی با اشاره به مناظره های تلویزیونی كاندیدا اضافه كرد: با وجود مناظره های تلویزیونی دیگر نیازی به تبلیغ های پر هزینه نبود و باعث شد مردم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بهتر شناخته و در فرد اصلح را آگاه تر و با بصیرت تر انتخاب كنند.

رستمی تبار ادامه داد: تنها چیزی كه مردم بعد از مناظره های تلویزیونی باید دنبال كنند اطلاع از گذشته كاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است كه در این مناظره ها فرصتی برای بیان فعالیت های گذشته كاندیدها نبود.

وی با اشاره به برنامه های اعلام شده از سوی دكتر علی اكبر ولایتی عنوان كرد: دكتر ولایتی با اعلام برنامه های خود نه افراط و نه وعده های غیر قابل اجرا داشتند كه اعتدال، درایت، اخلاق مداری و آرامش دكتر ولایتی در عرصه داخلی و بین المللی، می تواند كشور را به بهترین شیوه مدیریت و ساماندهی كند.ك/3

7382/667