۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸
کد خبر: 80636525
T T
۰ نفر
فدراسيون فوتبال با برگزاري كلاس داوري در يزد موافقت كرد

يزد - رييس هيات فوتبال استان يزد از موافقت كميته آموزش فدراسيون فوتبال با برگزاري دوره آموزشي داوري آسيا در يزد خبر داد .

' محمد حسین رسولزادگان ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از روز پنج شنبه 12 اردیبهشت به مدت دو روز و 18 ساعت و بصورت تئوری و عملی برگزار می شود .

وی خاطر نشان كرد: دوره آموزش داوری درجه یك فوتبال آسیا با حضور 25 نفر زیر نظر كنفدراسیون فوتبال آسیا و توسط ' اسماعیل صفیری ' در ورزشگاه شهید نصیری یزد صورت می گیرد .

رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: در طول برگزاری دوره آموزشی ، داوران فوتبال استان با آخرین مباحث علمی در علم داوری آشنا می شوند .

رسولزادگان ممتحن و مدیر كلاس را ' مجید روغنی ' و همچنین از برگزاری دوره علمی و آزمون تست سرعت ، اینتروال خبر داد كه طبق مقررات از شركت كنندگان بعمل می آید .

وی از برنامه های مهم هیات فوتبال استان یزد را در سالجاری در كنار برنامه های فرهنگی و آموزشی به برگزاری دوره های آموزشی اشاره كرد .

این مسئول تعداد داوران فوتبال استان یزد در سطوح مختلف علمی را بیش از 150 نفر ذكر كرد كه حدود 50 نفر آنها در امر قضاوت لیگ های مختلف مشاركت دارند .ك3

7536/1968