۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85411331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره داوری درجه یک فوتبال در یزد برگزار شد+فیلم

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85411331
دوره داوری درجه یک فوتبال در یزد برگزار شد+فیلم

یزد- ایرنا- دوره ارتقای درجه ۲ به یک داوری فوتبال با حضور ۱۷ نفر از استان‌های یزد، اصفهان، کرمان و مازندران، عصر پنجشنبه در مجموعه شهید پاکنژاد یزد به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در دوره زیرنظر " اسماعیل صفیری " ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت تئوری و عملی با آخرین قوانین علم داوری در مسابقات آشنا شدند.

همچنین در این دوره که توسط هیات فوتبال شهرستان یزد با همکاری فدراسیون برگزار شد نحوه قضاوت تعدادی از داوران و کمک داوران مطرح دنیا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در پایان این دوره بعد از برگزاری آزمون تئوری و عملی به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا شد و از هیات فوتبال یزد با پاس میزبانی دوره تجلیل به عمل آمد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: یک داور موفق برای قضاوت صحیح مسابقات باید علاوه بر ارتقای دانش خود، آمادگی جسمانی خود را روز به روز تقویت و حفظ کند.

" اسماعیل صفیری " در پایان این دوره افزود: داوران در جامعه فوتبال و بین کادرفنی و بازیکنان تیم‌ها و باشگاه‌ها یک نقش الگویی دارند و باید این شخصیت رعایت شود.

همچنین "سعید علی‌نژادیان " رییس کمیته داوران هیات فوتبال استان یزد گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی موجب توسعه و موفقیت این رشته است.

همچنین "سید حسن حسینی" رییس هیات فوتبال یزد گفت: برگزاری دوره‌های دانش افزایی و ارتقاء برای داوران و مربیان جزء برنامه اصلی هیات شهرستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha