۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴
کد خبر: 80051526
T T
۰ نفر

ترافيك در محور كندوان سنگين و نيمه سنگين است

۷ فروردین ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴
کد خبر: 80051526

ساري - رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران پيش از ظهر روز دوشنبه گفت: در حال حاضر ترافيك در محور هاي كندوان سنگين و نيمه سنگين است و جاده هاي هراز، فيروزكوه و ساري به سمت كياسر عادي و به سهولت در حال انجام است.

سرهنگ 'جعفر محمدنژاد' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: ترافیك وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی به جز كندوان بویژه در مناطق كوهستانی و برفگیر حوزه استحفاظی پلیس راه استان در حال حاضر به حالت عادی است.

وی اظهارداشت: شرایط جوی و اقلیمی چهار محور چالوس (كندوان)، هراز، فیروزكوه و ساری به سمت كیاسر نیمه ابری تا ابری و تردد خودروها در این محور ها با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در حال انجام است.

وی بیان داشت: در عین حال گردنه ولی آباد و ارتفاعات در محور كندوان و نیز گدوك در محور فیروزكوه مه گرفتگی است و رانندگانی كه قصد تردد در این مناطق را دارند با احتیاط كامل و توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی مواظب سلامت خود و سرنشینان باشند.

وی اضافه كرد: به علت شكستگی پل روستای كنگر واقع در جاده ساری به سمت كیاسر تردد كلیه كامیون ها و كامیونت ها تا اطلاع ثانونی در این محور ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان به رانندگان توصیه كرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بطور كامل رعایت كنند و از گرفتن سبقت غیر مجاز و سرعت غیر مجاز بشدت

پرهیز كنند تا شاهد حوادث ناگوار در راه های این خطه در ایام تعطیلات نوروز نباشیم .

سرهنگ محمدنژاد داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی را لازم و ضروری دانست و از مسافران نوروزی تقاضا كرد لوازم و تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی آماده را به همراه داشته باشند تا در مواقع ضروری استفاده كنند.

این مقام انتظامی به مسافران توصیه كرد در صورت خواب آلودگی و خستگی از ادامه رانندگی در جاده ها پرهیز و نیز با سرعت مطمئنه در جاده های استان تردد كنند.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به حضور نیروهای امدادی همچون راهداران و نیروهای پلیس در راه های استان ، افزود : نیروهای امدادی در راه های استان مستقر هستند تا خدمات لازم را به گردشگران ارائه كنند.

وی گفت: تلفن مركز كنترل راههای مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان از آخرین وضعیت راههای استان بطور شبانه روز است.

حدود 10 هزار كیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد.ك/3

609/402