۲۹ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۵۲
کد خبر: 30772721
T T
۰ نفر

شاهرود - رييس فرودگاه شاهرود گفت :فرودگاه شاهرود در دهه فجر به سيستم روشنايي مجهز مي شود و با اين تجهيز مشكل پروازها در شب در اين فرودگاه،مرتفع خواهد شد.

'منوچهر انقیایی' روز پنجشنبه با شاره به دیدار نماینده مردم شاهرود با مدیرعامل شركت آسمان افزود: این فرودگاه به مدرن ترین ابزارهای ناوی مجهز است و مشكل آن فقط در سیستم روشنایی جهت پرواز در شب است.

اتقیایی تاكید كرد: با مجهز شدن فرودگاه شاهرود به سیستم روشنایی عملا‌ امكان انجام پرواز زایرین ایرانی به شهرهای نزدیك به مرز عراق از جمله ایلام یا كرمانشاه فراهم می شود.

وی با اشاره به اینكه ‌ساخت طرح روشنایی با پیشرفت 50 درصدی همراه است،گفت : امیدواریم انجام مراحل بعدی ساخت این طرح بر اساس جدول زمان بندی شده انجام گیرد تا در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینكه در این جلسه به برخی اقدامات انجام شده در مورد قبول چارتر پنجاه درصدی پروازها توسط بخش خصوصی نیز مطرح شد،افزود : در صورت تحقق این امر،پروازها در فرودگاه شاهرود از هفته ای دو بار كه اكنون در روزهای شنبه و پنجشنبه انجام می شود به هر روز ارتقاء یابد.

اتقیایی خاطر نشان كرد :در دهه فجر امسال علاوه بر طرح روشنایی این فرودگاه،دو طرح دیگر شامل ساختمان پلیس هوایی و ایمنی و آتش نشانی نیز افتتاح می شود.

رییس فرودگاه شاهرود گفت : همچنین در دهه فجر امسال دستگاه كمك ناوبری (DME)

نیز نصب و راه اندازی می شود.ك/3

1496/625/608

سرخط اخبار استان‌ها