۱۴ دی ۱۳۹۰، ۱۷:۱۸
کد خبر: 30748929
T T
۰ نفر

اروميه – رييس سازمان صنايع و معادن آذربايجان غربي گفت: مجتمع دخانيات آذربايجان غربي يكي از صنايع پوياي استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی داداشی زین الدین روز چهارشنبه در بازدید از مجتمع دخانیات استان افزود: مجتمع دخانیات آذربایجان غربی از صنایع قدیمی است كه هم اكنون با بیش از 900 نفر پرسنل از شركت های فعال و پویای استان است.

وی از بخش های مختلف این مجتمع از جمله آزمایشگاه تست محصول، خط تولید سیگار فیلتردار، بسته بندی و انبارهای ذخیره بازدید كردو گفت: باید زمینه تولید بیشتر و با كیفیت را در این مجتمع بیش از پیش فراهم كنیم.

مدیر مجتمع دخانیات آذربایجان غربی نیز در جریان این بازدیدگفت: مجتمع دخانیات استان در حوزه های تولید، كشاورزی، بازرگانی و مبارزه با قاچاق فعالیت می كند.

'جواد بهرام زاده ' با اشاره به اینكه این مجتمع ظرفیت تولید كارخانه سیگارت سازی با تولید سیگارت های كینگ سایز فیلتردار از قبیل تیر 3 ستاره، فروردین را دارد اضافه كرد: كارخانه های عمل آوری و فرمانتاسیون تیپ شرقی، پرایمری در زمینه تولید توتون بریده شده انواع سیگارها و فیلتر سازی نیز در استان وجود دارد.

وی افزود: كنترل كیفیت محصولات تولیدی نیز بخش مهمی از فعالیت های مجتمع را دربر می گیرد.

وی فروش انواع كالای دخانی، تامین و تدارك مواد اولیه و قطعات یدكی ماشین آلات صنعتی، تامین و تدارك اقلام مورد نیاز حوزه های كشاورزی، مبارزه با قاچاق و پشتیبانی را از جمله مهم ترین فعالیت های بخش بازرگانی مجتمع عنوان كرد.

8136/581