۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۰۷
کد خبر: 82656228
T T
۰ نفر
رئيس كميته عالي انقلاب يمن: انصارالله براي حل اختلافات با حزب كنگره آماده است

تهران - ايرنا - رئيس كميته عالي انقلاب يمن با استقبال از دعوت علي عبدالله صالح رئيس جمهوري سابق و رئيس حزب كنگره مردمي براي حل اختلافات موجود با حضور هياتي از حكما و عقلاي يمن، گفت: جنبش انصارالله آماده است تا اختلافاتش را با شركاي خود در حزب كنگره حل و فصل كند.

به گزارش سه شنبه شب ايرنا به نقل از شبكه خبري المسيره، محمد علي الحوثي خاطرنشان كرد كه اين اقدام گامي مثبت براي حل و فصل تمامي اختلاف هاي داخلي است.
وي در حساب توئيتري خود خطاب به حزب كنگره گفت كه ما حامي حل و فصل اختلافات از طريق كميته اي متشكل از حكما و عقلا هستيم و چنانچه شما با آن موافق باشيد، ما نيز حاضرم و قبلا نيز آن را پيشهاد داديم و اين گامي مثبت و عملي است.
رئيس كميته عالي انقلاب يمن آمادگي كامل خود را براي هر گونه تلاش با هدف پايان دادن به اختلافات تاثيرگذار بر جبهه داخلي و هدايت كليه تلاش ها و امكانات براي رويارويي با تجاوز خارجي اعلام كرد.
علي عبدالله صالح رئيس حزب كنگره مردمي روز دوشنبه در يك مصاحبه تلويزيوني خواستار حل و فصل كليه اختلافات ميان حزب كنگره و جنبش انصارلله به منظور گرفتن فرصت از افرادي شد كه به گفته وي در كمين جبهه داخلي نشسته اند و ستون پنجم به شمار مي روند.
عربستان همراه با چند كشور ديگر از روز ششم فروردين سال 94 اقدام به تجاوز نظامي به يمن و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين كشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادي رئيس جمهوري مستعفي يمن به قدرت كرد.
اين تجاوز نظامي تاكنون نتيجه اي جز كشتار و زخمي شدن هزاران يمني و همچنين آواره شدن ميليون ها يمني و ويراني زيرساخت هاي اين كشور نداشته است.
شبد**1480**179
مترجم: غلامرضا رفيع** انتشار دهنده: هادي افتخاري
۰ نفر

سرخط اخبار جهان