۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۲
کد خبر: 82541201
T T
۰ نفر

2 كشته و 6 مجروح حاصل سه تصادف در جيرفت

۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۲
کد خبر: 82541201
2 كشته و 6 مجروح حاصل سه تصادف در جيرفت

جيرفت - ايرنا- معاون اجتماعي فرمانده نيروي انتظامي جيرفت گفت: طي 24 ساعت گذشته سه خودروي پژو در اين شهرستان واژگون شده كه اين حوادث 2 كشته و 6 مجروح بر جاي نهاده است.

سرهنگ علي برخوري عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نخستين حادثه شب گذشته ساعت 18.30 دقيقه بر اثر برخورد خودرو پژو 405 با درختان حاشيه خيابان در محله كلرود جيرفت رخ داد كه موچب كشته شدن راننده اين خودرو شد.
وي ناتوانايي راننده در كنترل وسيله نقليه و تخطي از سرعت مطمئنه، را علت حادثه عنوان كرد.
وي از واژگوني خودروي پژو 405 ديگري هم در شب گذشته در محور جيرفت به اسفندقه خبر داد و افزود: اين خودرو در حوالي فرودگاه جيرفت به علت تخطي از سرعت مطمئنه واژگون شد كه راننده فوت و 2 نفر هم مجروح شدند و به بيمارستان امام خميني(ره) جيرفت انتقال داده شدند.
معاون اجتماعي فرمانده نيروي انتظامي جيرفت در ادامه عنوان كرد: بر اثر حادثه ديگري صبح امروز يك خودرو پژو 405 در محور اسفندقه به رابر به علت تخطي از سرعت مطمئنه واژگون مي شود وراننده اين پژو بر اثر جراحات وارده فوت و سه كودك 12 ساله، 9 ساله و سه ساله مجروح و به بيمارستان انتقال داده مي شوند.
وي اضافه كرد: بر اساس بررسي هاي انجام گرفته سرعت و سبقت غير مجاز، تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو بيشترين دلايل وقوع سوانح رانندگي است.
وي تصريح كرد: شهروندان مي توانند هرگونه پيشنهاد، انتقاد و تقدير از عملكرد پليس را با شماره 197 و هرگونه خبر يا اتفاق را به شماره 110 پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسيدگي قرار گيرد.
شهرستان جيرفت با 280 هزار نفر جمعيت از چهار بخش مركزي، اسماعيلي، ساردوئيه و جبالبارز تشكيل شده و در فاصله 230 كيلومتري جنوب كرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب** انتشار : بهنام احمدي *
6003/ 5054