ارومیه- ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس باید کمک کنیم تا مناطق آزاد را برای صادرات محور بودن و ایجاد اشتغال بیش از پیش توسعه دهیم.

علی نیکزاد روز شنبه در سفر یکروزه به منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: در این راستا توسعه راه‌ها و چهاربانده کردن جاده های مربوط به ویژه در منطقه آزاد ماکو در کنار توجه به خدماتی نظیر شبکه آب و فاضلاب باید به صورت جدی مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: بزرگترین پروژه منطقه آزاد ماکو که باید به سرانجام برسد، موضوع سد کرم آباد است که بهره برداری از آن، ضروری است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در منطقه آزاد ماکو با ۳۹۷ هکتار وسعت کارهای خوبی انجام شده و توسعه خوبی را شاهد بوده ایم، اضافه کرد: باید کمک کنیم تا منطقه آزاد بیشتر از این توسعه یابد.

نیکزاد با اشاره به اینکه در بحث مناطق آزاد مشکل حاکمیتی وجود دارد و بعضی از قوانین مانعی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مناطق است، اظهار کرد: ما به واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی اعتقاد داریم و باید با نظارت، هدایت و حمایت دولت در مناطق آزاد، بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه بدهد.

علی نیکزاد، نائیب رییس مجلس در سفر یکروزه ضمن بازدید از پروژه های سد کرم آباد، کریدور غرب و سامانه فاضلاب از بیمارستانهای شاهین دژ و پروژه های میاندوآب و تکاب نیز بازدید خواهد کرد.

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha