۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85502324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان سربیشه کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه خراسان جنوبی گفت: ۱۱ هزار و ۶۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمودرضا صالحی روز شنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی یگان امداد و کلانتری ۱۱ شهرستان سربیشه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی به ۱۱ خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار ۱۱ هزار و ۶۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه بیان کرد: ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و ۱۹ نفر متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاینات هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین رفعتی نژاد افزود: ماموران انتظامی پاسگاه ولی عصر (عج) شهرستان قاینات پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

وی اظهار کرد: در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و بنا به اعلام مسئولان، بیشترین فراوانی قاچاق کالا در این استان مربوط به سوخت و دام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha