۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85492072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85492072
۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان و توقیف پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز سه شنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی استان در راستای مبارزه و برخورد با خودروهای موسوم به شوتی، هنگام کنترل جاده‌های استان به پنج دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه پنج دستگاه خودرو توقیف و پنج نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha