حمله محافل صهیونیست به نتانیاهو درپی حمایت فرزندش از سرپیچی در ارتش

تهران - ایرنا- توییت فرزند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حمایت از سرپیچی در ارتش باعث حمله «بنی گانتس» عضو شورای جنگ و خانواده اسیران صهیونیست و مطبوعات این رژیم به نتانیاهو شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بازنشر ویدیوی درخواست یک نظامی رژیم صهیونیستی برای سرپیچی در ارتش و تهدید فرماندهان ارشد این رژیم در صفحه شخصی «یائیر نتانیاهو» فرزند نتانیاهو واکنش های زیادی در بین صهیونیست ها به همراه داشت.

«بنی گانتس» عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی پس بازنشر این ویدئو در صفحه فرزند نتانیاهو در توییتی نوشت: من از نتانیاهو می‌خواهم این فایل ویدیویی را که به شورش تحریک می‌کند، محکوم کند و پشت بازی با کلمات پنهان نشود.

وی در اشاره به حمایت فرزند نتانیاهو از سرپیچی در ارتش با بازنشر دادن ویدئوی نظامی صهیونیست افزود: ابراز حمایت از شورش، مانند ویدئوی منتشر شده، به امنیت "اسرائیل" لطمه می زند.

مادر «ماتان تسینگوکر« از اسیران صهیونیست که در اسارت مقاومت فلسطین در نوار غزه است، نیز گفت: در حالی که پسر نتانیاهو شورش را در ارتش تشویق می کند، پسر من در اسارت در غزه است.

هرچند نتانیاهو سپس مجبور شد که اقدام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در دعوت به نافرمانی در ارتش را محکوم کند اما گذشتن از موضوع بازنشر این ویدئو در صفحه شخصی فرزندش در شبکه های اجتماعی انتقاد مطبوعات این رژیم را به همراه داشت.

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: نتانیاهو ویدئوی منتشر شده توسط یک نظامی اسرائیلی را محکوم کرد که در آن خواستار شورش علیه وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش اسرائیل شده بود اما موضوع اشتراک گذاری آن توسط فرزندش را نادیده گرفت.

در همین راستا، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که نظامی یاد شده توسط ارتش این رژیم بازداشت شده است. این نظامی در فایلی در حالیکه جلیقه جنگی بر تن و سلاح در دست داشت، از «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم اسرائیل خواسته بود که استعفا کند.

وی خطاب به گالانت افزوده بود: تو نمی توانی وزیر امنیت (جنگ) باشی. تو نمی‌توانی ما را در جنگ پیروز کنی. تو نمی‌توانی ما را فرماندهی کنی. ما از وزیر امنیت (جنگ) و رئیس ستاد فرمان نمی‌بریم. تو ای گالانت نمی توانی کاری برای ما انجام دهی.

پیش از این روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشته بود: آشفتگی و هرج و مرج در اسرائیل بیداد می‌کند، اسرائیل در دوره نتانیاهو به پایان می‌رسد. آنها (سران صهیونیست) آتش را می‌بینند، اما به جای اینکه آن را خاموش کنند، بنزین بر روی آتش می‌ریزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha