۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85487629
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه بجنورد: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت بیانگر وحدت ملی است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای خدمت بیانگر وحدت ملی و پایبندی آنها به آرمان های انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی در روزهای گذشته دیدند که چگونه مردم ایران از اقشار گوناگون در مراسم تشییع شهدای خدمت شرکت کردند تا ارادت خود را به این شهدای بزرگ و آرمان های انقلاب اعلام کنند.

وی افزود: مردم مسلمان ایران یکصدا و همدل در آیین های گرامیداشت این شهدای بزرگوار شرکت کردند و این حضور بیانگر وحدت در برابر توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: جدای از این حضور باشکوه، مراسمات مردمی زیادی نیز در جای جای این کشور برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت برگزار شد که نشان از محبوبیت این رییس جمهور مردمی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین هیات های بلند پایه از کشورهای مختلف برای شرکت در مراسم های گرامیداشت شهدای خدمت حضور یافتند که بیانگر ارادت آنها به رییس جمهور شهید است‌.

رفع مشکلات مردم تنها دغدغه رییس جمهور شهید

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه مردم داری از ویژگی های اصلی شهید خدمت بود، گفت: خستگی برای آیت الله رییسی معنایی نداشت به گونه ای که اواخر هفته را به سفرهای استانی اختصاص داده بودند و برای محرومیت زدایی در تمامی نقاط کشور حضور می یافتند.

امام جمعه بجنورد افزود: مردم خدمات آیت الله شهید رییسی را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

حضور میلیونی مردم در تشییع شهید خدمت قابل تقدیر است

استاندار خراسان‌شمالی نیز با قدردانی از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید خدمت، گفت: این حضور باشکوه بیانگر ارادت مردم به آیت الله رییسی و قدردانی از زحمات ایشان است.

محمدرضا حسین نژاد تصریح کرد: مردم با شرکت در مراسم های گرامیداشت شهدای خدمت نشان دادند که هیچگاه از آرمان های نظام اسلامی دست نخواهند کشید و خواهان ادامه راه شهدای گرانقدر هستند.

وی بر پیگیری مصوبات سفر استانی رییس جمهور شهید تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم تا تمامی مصوبات سفر پر خیر و برکت آیت الله رییسی به خراسان شمالی اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، پیکر شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید پس از تشییع باشکوه و تاریخی، غروب پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳ در جوار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) آرام گرفت.

آیت الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شد و با همراهانش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha