۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85494688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: شهید جمهور الگویی تمام عیار برای مدیران بود

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: آیت الله سیدابراهیم رییسی، الگویی تمام عیار برای مدیران دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم بود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز پنجشنبه در یادواره ۳۳ شهید روستای چخماقلو اظهار کرد: شهید جمهور اقدامات ارزشمندی را در نقاط مختلف کشور برای محرومیت زدایی انجام دادند که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی افزود: خستگی برای این رییس جمهور مردمی معنایی نداشت و همواره رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت کاری خود داشت.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ایشان از طرح های گوناگون بازدید می کردند و با مردم دیدار می کردند، مدیران نیز باید برای رفع مشکلات مردم از رییس جمهور شهید الگو بگیرند.

حسین نژاد با اشاره به محبوبیت رییس جمهور شهید در خارج از کشور، گفت: با شهادت آیت الله رییسی جمعیت زیادی در جهان متاثر شدند و اعلام عزای عمومی کردند.

استاندار خراسان‌شمالی: شهید جمهور الگویی تمام عیار برای مدیران است

وی با اشاره به وضعیت ایران قبل از انقلاب اسلامی، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اقدامات رژیم شاهنشاهی متمرکز بر تضعیف ارزش های دینی در جامعه بود که با مقاومت مردم همراه شد.

حسین نژاد تصریح کرد: مردم نیز با رهبری امام خمینی (ره) در برابر رژیم طاغوت ایستادند و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساندند.

به گزارش ایرنا، پیکر شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید پس از تشییع باشکوه و تاریخی، غروب پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳ در جوار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) آرام گرفت.

آیت الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شد و با همراهانش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha