عزاداری بازاریان خراسان شمالی در غم شهید خدمت

بجنورد-ایرنا- محبوبیت رییس جمهور شهید، آیت االله سید ابراهیم رییسی به واسطه ایثار، جهاد، تلاش و روحیه ازخودگذشتگی که خداوند در روح این بزرگمرد بیش از هر شخصی دمیده بوده باعث شد کشور در غم این عزیز به پا خیزد و امروز پنجشنبه نیز بازارایان خراسان شمالی در فراق یار عزاداری کردند.

به گزارش ایرنا، امروز و در سومین روز شهادت این ابرمرد، بازاریان استان خراسان شمالی به‌پاس خدمات ارزنده و جهادی شهید خدمت در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد گرد هم آمدند و یاد خاطره این عزیز را گرامی داشتند.

در این تجمع مردمی و خودجوش که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، معاون امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی، فرماندار بجنورد و جمعی از مسوولان و بازاریان و اعضای اتاق اصناف برگزار شد، مداحان به نوحه سرایی و بیان تلاش‌های مجاهدانه شهدای خدمت و بالاخص رئیس جمهور شهید ایران اسلامی پرداختند.

بازاریان و اصناف استان در این مراسم مجاهدت‌های ۳۳ ماهه‌ رئیس جمهور مردمی را گرامی داشتند.

سه سال گذشته با اقدامات شایسته رئیس جمهور شهید و تصمیمات دولتمردان در کشور شاهد شکوفایی اقتصادی و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در دنیا بودیم.

آیت الله رئیسی خود را وقف نظام و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی کرد و تا بدانجا پیش رفت که در این راه به فیض شهادت رسید.

آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

۳۶ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی در قالب هفت اتاق اصناف و حدود ۱۴۰ اتحادیه در استان در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha