۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85114633
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: اصناف نقش ویژه‌ای در جنگ اقتصادی دشمن دارند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: اصناف نقش ویژه‌ای در جنگ اقتصادی دشمن، تامین آرامش بازار و مهار تورم دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز پنجشنبه در دیدار رییس اتاق اصناف بجنورد اظهار کرد: اصناف و بازاریان همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و این همراهی موجی از اتحاد و یکدلی را در صیانت از انقلاب رقم زده است.

وی افزود: بازاریان نقشی تعیین کننده در پیروزی رزمندگان اسلام در جریان دفاع مقدس داشتند و با کمک های مادی و معنوی خود قوت قلبی برای رزمندگان بودند.

حجت الاسلام نوری گفت: اینک نیز دشمن بعد از ناامیدی در دستیابی به اهداف شوم خود در تضعیف ارزش های اسلامی جامعه دست به حربه های گوناگون اقتصادی و فرهنگی می زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: دشمن گاهی با تحریم های اقتصادی سعی در ناامیدی دارد و گاهی هم با مطرح کردن شبهاتی در فضای رسانه ای به دنبال دلسردی جوانان از ارزش های دینی است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی، بر توجه جدی مسوولان اقتصادی برای رفع مشکلات اصناف، کسبه و بازاریان تاکید کرد.

اصناف بازوی توانمند دستگاه های اجرایی

رییس اتاق اصناف بجنورد نیز در این دیدار گفت: اصناف و بازاریان همیشه همراه دستگاه های اجرایی برای کاهش مشکلات اقتصادی جامعه بوده اند.

مهدی امیدوار افزود: اصناف مظهر اقتصاد مردمی و محور نظام توزیع و تامین معیشت جامعه هستند و نقش آنها در کمک به تحقق شعار سال برجسته است.

وی با اشاره اقدامات اتاق اصناف برای تامین آرامش بازار تصریح کرد: اصناف همواره نسبت به رعایت حقوق شهروندان در راستای خدمات و جلب رضایت مشتری گام برداشته اند.

در خراسان شمالی ۳۶ هزار کسبه و در بجنورد ۱۶ هزار کسبه مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha