۳ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85486520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حماسه آفرینی مردم در تشییع شهید قدیمی/ قدرشناسی از مسوولان خدمتگزار+ عکس و فیلم

زنجان - ایرنا - پیکر مطهر شهید سرهنگ "بهروز قدیمی" از همراهان رئیس جمهور شهید در سانحه بالگرد امروز /پنجشنبه/ با حضور پرشور مردم ولایتمدار استان زنجان تشییع شد که نشانگر قدرشناسی مردم از مسوولان و مدیران خدمتگزار است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز /پنجشنبه/ با ورود پیکر مطهر شهید سرهنگ "بهروز قدیمی" تکنسین پرواز همراه رییس جمهور شهید، استان شهید پرور زنجان نیز عطر شهادت به خود گرفته است.

بنابر اعلام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی در زنجان و ابهر تشییع و در روستای زادگاهش " درسجین " به خاک سپرده می‌شود.

عطر شهید خدمت در پایتخت‌ِ شور و شعور حسینی/  تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی

شهید بهروز قدیمی، ۱۰ آذرماه سال ۵۸ در روستای درسجین چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور ۷۴ با تخصص الکترومکانیک، وارد نیروی هوایی ارتش شد.

او در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده و دارای ۷۲۰ ساعت پرواز بود.

شهید قدیمی، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور داشت.

۱۹:۱۲ پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی در زادگاهش به خاک سپرده شد

حماسه آفرینی مردم در تشییع شهید قدیمی/ قدرشناسی از مسوولان خدمتگزار+ عکس و فیلم

پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی در روستای درسجین شهرستان ابهر روز پنجشنبه با حضور پرشور مردم شهید پرور منطقه به خاک سپرده شد.

۱۸:۳۶ استاندار زنجان: شهید آیت الله رییسی فاصله بین حاکمیت و مردم را کم کرد

حماسه آفرینی مردم در تشییع شهید قدیمی/ قدرشناسی از مسوولان خدمتگزار+ عکس و فیلم

استاندار زنجان گفت: شهید آیت الله رییسی با ریل گذاری متفاوت در خدمت، فاصله بین حاکمیت و مردم را کم کرد و دوباره ما را به ماهیت اصلی انقلاب اسلامی بازگرداند.

۱۶:۳۸ ابهری‌ها در تشییع شهید قدیمی سنگ تمام گذاشتند+ فیلم

حماسه آفرینی مردم در تشییع شهید قدیمی/ قدرشناسی از مسوولان خدمتگزار+ عکس و فیلم

۱۶:۱۳ تشییع پیکر شهید سرهنگ دوم «بهروز قدیمی» در زنجان

حماسه آفرینی مردم در تشییع شهید قدیمی/ قدرشناسی از مسوولان خدمتگزار+ عکس و فیلم

۱۶:۰۷ فیلم | تشییع باشکوه شهید خدمت سرهنگ بهروز قدیمی در ابهر

۱۲:۵۵ حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهدای خدمت بیانگر حمایت تمام قد آنها از نظام است + فیلم

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: حضور مردم در آیین تشییع شهدای خدمت بیانگر حمایت همه جانبه و تمام قد آنها از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

۱۲:۳۲ فیلم | استاندار زنجان: مردم قدر مسوولان خدمتگزار را می‌دانند

استاندار زنجان گفت: مردم امروز در مراسم تشییع شهید خدمت سرهنگ دوم بهروز قدیمی در زنجان سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که قدر مسوولان خدمتگزار را می‌دانند.

۱۲:۲۴ مردم قدردان مجاهدتهای شهدای خدمت هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ملت ایران و مردم استان زنجان با حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت نشان دادند که همواره قدردان مجاهدت‌های این شهدا هستند.

۱۲:۱۱ فیلم | تبلور جلوه‌های از قدرشناسی مردم زنجان از شهدای خدمت

جلوه‌هایی از قدرشناسی مردم زنجان از شهدای خدمت روز پنجشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از زن و مرد در مراسم تشییع سرهنگ دوم بهروز قدیمی به نمایش درآمد.

۱۱:۴۹ مهرورزی مبنای سیاست ورزی رییس جمهور شهید بود

عطر شهید خدمت در پایتخت‌ِ شور حسینی/ تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی/ در حال به روز رسانی...

استاندار زنجان گفت: مبنای سیاست ورزی آیت الله رییسی رییس جمهور شهید، مردم و مهرورزی بود و همواره بر مبنای مهر ورزی نیز حرکت می‌کرد.
محسن افشارچی روز پنجشنبه در آیین تشییع شهید خدمت سرهنگ دوم بهروز قدیمی یکی از همراهان رییس جمهور شهید در سانحه سقوط بالگرد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ امروز مردم زنجان نشان دادند که قدرشناس خدمتگزاران خود هستند.

۱۱:۰۰ : فیلم | حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهید خدمت سرهنگ دوم بهروز قدیمی در زنجان

۱۰:۳۹ فیلم/ همسر سرهنگ قدیمی: شهید قدیمی برای ملت ایران یک افتخار بود

همسر سرهنگ دوم شهید قدیمی گفت: این شهید بزرگوار از خوبی کم نگذاشت و برای ملت ایران و استان زنجان یک افتخار بود.

۱۰:۰۲ - تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی در زنجان آغاز شد

تشییع پیکر مطهر سرهنگ بهروز قدیمی، تکنسین پرواز شهید همراه رییس جمهور شهید با حضور جمعیت کثیری از مردم زنجان از مقابل مسجد جامع این شهر آغاز شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استان زنجان در حالی از ساعت ۱۰ صبح امروز /پنجشنبه/ آغاز شد که از ساعتها قبل مردم قدرشناس و ولایتمدار استان زنجان برای وداع با این شهید خدمت در خیابانها و میادین اطراف محل برگزاری مراسم جمع شده بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استان زنجان در حالی از ساعت ۱۰ صبح امروز /پنجشنبه/ آغاز شد که از ساعتها قبل مردم قدرشناس و ولایتمدار استان زنجان برای وداع با این شهید خدمت در خیابانها و میادین اطراف محل برگزاری مراسم جمع شده بودند.

تعطیلی استان زنجان در روز پنجشنبه و جزئیات مراسم تشییع

بنابر اعلام استانداری زنجان همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و تشییع پیکر مطهر شهید سرگرد قدیمی از همراهان، جهت برگزاری باشکوه این برنامه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از خدمات رسان‌ها امروز پنجشنبه سوم خرداد تعطیل هستند.

عطر شهید خدمت در پایتخت‌ِ شور و شعور حسینی/  تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: برابر هماهنگی های انجام شده، ‌پیکر مطهر شهید قدیمی ساعت ۱۰ برای اقامه نماز به سبزه میدان مقابل مسجد جامع شهر زنجان منتقل و پس از اقامه نماز و تشییع در مسیر سبزه میدان تا امامزاده سید ابراهیم (‌ع)، ‌رهسپار شهر ابهر می شود.

سید شمس‌الدین موسوی افزود: در شهر ابهر نیز پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر مطهر شهید به روستای درسجین منتقل و در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

هلال احمر زنجان مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی را پوشش می دهد

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر زنجان گفت: ۵۰ تیم به همراه مراکز پاسخگویی اضطراری این جمعیت مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرگرد بهروز قدیمی از همراهان شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی در زنجان و ابهر را پوشش امدادی می‌دهند.

حکمت الله هاشمی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و خادمان خدمت، افزود: ۵۰ تیم به همراه ۲۶۰ نیروی آموزش دیده امزوز مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد بهروز قدیمی از همراهان شهدای خدمت در زنجان و ابهر را پوشش امدادی خواهند داد.

وی تاکید کرد: ۳۲ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، موتورلانس و فرماندهی ارتباطات‌ به همراه خودروهای سبک کمک دار در این مراسم به کارگیری می شود.

مدیرعامل جمعیت‌ هلال‌احمر استان زنجان تاکید کرد: ۲۶۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر در شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره در این مراسم ارایه خدمت خواهند کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه چهار تیم پشتیبان نیز در شهرستان های زنجان، خرمدره و ابهر در حالت آماده باش قرار دارند، تصریح کرد: پوشش امدادی این مراسم از ساعت ۹ روز پنجشنبه در زنجان آغاز می شود و تا پایان مراسم تشییع در شهرستان ابهر ادامه خواهد داشت.

عطر شهید قدیمی در پایتخت‌ِ شور حسینی/ تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی/ در حال به روز رسانی...

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha