۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85486841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم/ همسر سرهنگ قدیمی: شهید قدیمی برای ملت ایران یک افتخار بود

زنجان - ایرنا - همسر سرهنگ دوم شهید قدیمی گفت: این شهید بزرگوار از خوبی کم نگذاشت و برای ملت ایران و استان زنجان یک افتخار بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید بهروز قدیمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استان زنجان در حالی از ساعت ۱۰ صبح امروز /پنجشنبه/ آغاز شد که از ساعتها قبل مردم قدرشناس و ولایتمدار استان زنجان برای وداع با این شهید خدمت در خیابانها و میادین اطراف محل برگزاری مراسم جمع شده بودند.

مردم حاضر در این مراسم با در دست داشتن تصاویری از شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند و هم اینک با عزاداری و نوحه سرایی در حال مشایعت شهید بهروز قدیمی به سوی خانه ابدی هستند.

پس از مراسم وداع و تشیع پیکر شهید سرهنگ بهروز قدیمی تا میدان انقلاب، پیکر این شهید ساعت ۱۳:۳۰ امروز از میدان امام حسین(ع) ابهر به سمت مصلی این شهر تشییع و در زادگاهش روستای درسجین مراسم خاکسپاری انجام خواهد شد.

شهید قدیمی متولد روستای درسجین در ابهر است و طبق برنامه نیز قرار شده پیکر مطهرش پس از تشییع در شهرهای زنجان و ابهر در روستای زادگاهش به خاک سپرده شود.

سرگرد شهید بهروز قدیمی ۱۰ آذرماه سال ۱۳۵۸ در شهرستان ابهر استان زنجان چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور سال ۱۳۷۴ وارد نیروی هوایی ارتش شد.

وی با تخصص الکترومکانیک در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده بود.

شهید «بهروز قدیمی»، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز حامل رئیس‌جمهور حضور داشت.

سرگرد بهروز قدیمی دارای ۷۲۰ ساعت پرواز بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور، سرهنگ بهروز قدیمی کادر فنی پرواز و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha