۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85485830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نخست وزیر پاکستان عازم ایران شد + فیلم

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85485830
نخست وزیر پاکستان عازم ایران شد + فیلم

اسلام‌آباد- ایرنا- «محمد شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان با هدف ابلاغ پیام تسلیت و همدردی ملت و دولت خود به مردم و مقامات ایران در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهوری اسلامی ایران و دیگر همراهانش، لحظاتی قبل عازم تهران شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان، شهباز شریف و هیات بلندپایه پاکستانی پایگاه هوایی نورخان در مجاورت شهر اسلام‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

همچنین عطا الله تارر، وزیر اطلاع رسانی و سید محسن رضا نقوی وزیر کشور پاکستان نیز در هیات اعزامی به تهران حضور دارند.

وی قرار است در این سفر با حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری نیز دیدار کند.

در بیانیه صبح امروز وزارت خارجه پاکستان آمده است: سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه و همچنین برخی از مقامات ارشد در این بازدید نخست وزیر پاکستان را همراهی خواهند کرد.

شهباز شریف از طرف مردم و دولت پاکستان به مقام معظم رهبری، محمد مخبر و مردم ایران مراتب تسلیت خود را اعلام خواهد کرد.

دولت پاکستان دیروز ۲۱ می (اول خرداد) در سوگ شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه، یک روز عزای ملی اعلام کرد. پرچم پاکستان در اسلام‌آباد و مراکز چهار ایالت این کشور به حالت نیمه برافراشته درآمد. دولت‌های ایالتی در سِند و بلوچستان نیز با تبعیت از دولت مرکزی، روز گذشته را روز عزای عمومی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha