۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85509197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارسال کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه

۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۸
کد خبر: 85509197
ارسال کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه

اسلام‌آباد- ایرنا- دولت پاکستان نهمین محموله کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه را به بندر اردن ارسال کرد.

به گزارش جمعه شب ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران ملی پاکستان، این کشور به نشانه همبستگی با مردم مظلوم غزه روز جمعه محموله ۳۰۰ تنی کمک‌های بشردوستانه را برای مردم غزه ارسال کرد.

یک فروند کشتی باری غیرنظامی حامل مواد غذایی، پوشاک، کمک‌های پزشکی و چادرهای صحرایی برای مردم مظلوم غزه روز جمعه از بندر شهر کراچی عازم بندر عقبه در اردن شد.

همزمان با ارسال نهمین محموله کمک‌های بشردوستانه دولت و مردم پاکستان برای مردم مظلوم غزه، دولت اسلام‌آباد تعهد خود را برای تداوم ارسال کمک‌های امدادی به فلسطین اعلام کرد.

دولت پاکستان روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به نشانه همبستگی با مردم مظلوم غزه محموله ۴۰۰ تنی کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه را به مصر ارسال کرده بود.

ارسال هشتمین محموله کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه در مراسمی در شهر کراچی و با حضور مسئولان وزارت خارجه و سازمان مدیریت بحران ملی این کشور و همچنین سفیر فلسطین در پاکستان صورت گرفته بود.

دولت پاکستان ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، افزود که ما در این برهه سخت در کنار برادران و خواهران خود در فلسطین و غزه هستیم.

وزارت بهداشت غزه جمعه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا این روز به ۳۷ هزار و ۲۶۶ نفر افزایش یافته است. این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۸۵ هزار و ۱۰۲ نفر اعلام کرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha